AvIOn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei der folkens Er på utkikk etter ett hovedkort der jeg kan bruke s939 cpu, samt mulighet for både pci-ex og agp skjermkort... Ikke på samtidig med på grunn av økomiske årsaker, slik at jeg slipper å oppgradere mitt x800 pro nå, for det er jeg egentlig pleased med... Vil kjøre enten san diego eller 3800 x2 på HK, sammen med 1gb TCCD ram, og håper på at noen har ett godt forslag... Og vil minnet kjøre dual eller singel channel? TAKK PÅ FORHÅND Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=455838 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Asrock 939DUAL-SATAII som endrebjorsvik89 viser til er et utmerket valg. For å kjøre dual-DDR må du ha parvis like brikker, og det anbefales siden det gir en del bedre ytelse. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Oi, visste ikke at det fantes hovedkort med både agp og pci-e. Har planer om en større oppgradering. Og da hadde det vært bra med å spare enda noen kroner til et enda bedre skjermkort Men er det bare det Asrock kortet som har dette eller finnes det flere? Scotty Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Tror det bare er dette kortet fra Asrock... Innlegg nr. 200 Endret 30. desember 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå