Darquan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) noen som vet hvilken router som er mest kraftfull når det gjelder rekkevidde på markedet i dag? har et digert hus som jeg har en router i men den blir alt for liten er det noen som helst som kan hjelpe meg? nå snakker jeg om folk med ERFARING fra ting... ikke hva div. reklame sider sier om saken er desperat.. mvh. darquan Endret 29. desember 2005 av Darquan Lenke til kommentar
nifty Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kjøp deg en linksys wrt54gL (L'en er viktig, da den har mer flshminne og kan oppgraderes med 3dje parts firmware.) Har samme selv, og kjører med sveasoft sin Talisman firmware . kjører på 250 mw sendeeffekt på WLAN, og den kan nås 500 meter unna, selv om sender og mottaker står innendørs ! firmwaren koster 20$ og ruteren koster kr 750,- hos komplett, VERDT pengene !! _nifty_ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Husk også på at klient kortet (trådløse kortet på pcen) også skal sende signalet like langt, dog som regel ikke med lie høy hastighet. Linksys sin wrt54GX (SRX/MIMO) både router og klientkort så vil du få en relativt lang wlan dekning og bra hastighet. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sett opp et ekstra aksesspunkt i den delen av huset du sliter med dekningen og bruk en slik mellom dem: http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=59341 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sier bare en ting: "Homemade" Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er dèt en Pringles m/Paprika som er rullet ut ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er dèt en Pringles m/Paprika som er rullet ut ? 5358959[/snapback] NEI! Det er "Prngless Orginal" Den er rullet rundt og tapet fast til litt styroform. Men det skal gjøres nøye. Det har noe og si hvor mye den er "rullet" rundt. Lenke til kommentar
espennespe Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 1. Må man ha mimo nettverkskort for å få utnyttet den ekstra rekkevidden til WRT54GX? Har en Fujitsu Siemens maskin med innebygget wlan (g). Må jeg i tillegg kjøpe et mimo nettverkskort? 2. Er det forsatt mulig å øke rekkevidden til WRT54GL ved firmwire, eller har dette blitt umulig? 3. Er det mulig å øke rekkvidden på WRT54GX med firmwire slik som man kan/kunne med WRT54GL? 4. Fungerer mimo fra dlink og linksys smertefritt mot hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå