XanderX Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Går dette ann eller?? Endret 29. desember 2005 av XanderX Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Går dette ann eller?? 5354334[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Går dette ann eller?? 5354334[/snapback] Det lurer jeg på også... Lenke til kommentar
ludomp3 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ærlig talt - jeg tror nok ikke det går.... sorry !! Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) bære lurt siden æ fikk det en gang jeg lastet ned. vet ikke om va det kunne ha vært jeg ble veldig forbløffet av det, det var veldig sykt. jeg regnet på det og fant ut at jeg hadde 8.432 mbit, allså det dobbelte av det jeg hadde. Endret 29. desember 2005 av XanderX Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det går fint ant, hvis du laster ned fra din isp. Jeg 4dobler hastigheten når jeg laster ned fra min isp. eller så kan forklaringen være at du laster ned fra naboen over gata Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er det dc er det masse feil marginer. har hatt 1.5mb\s med 1mbit linje Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Det var en torrent, ja jeg har også hatt noen ganger 1 mbit mer en jeg skal ha men ikke det dobbelte, høres ulogisk ut Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg vet at hvis man laster med usannsynlig høy fart på DC, er filen falsk. Om det er slik på torrent, vet jeg ikke. Funka fila? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 ja den var ekte. , det var king kong filmen. var inne å så på hvordan kvaliteten var inne ogbegynte og laste den ned. det var rundt 200 seed på den,men har ikke hatt så høy på andre torrenter som har hatt det dobbelte av seeds Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 komprimerte data? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Ja mener at det var det. har slettet filmen. så jeg er ikke helt sikker Edit post nr 200 Endret 30. desember 2005 av XanderX Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg har iallefall erfart at komprimerte data gir noe høyere overføringshastighet enn det som er tilfellet. også er det vel forskjellige måter å måle nevnte hastighet på (hvor ofte den regnes ut). men min erfaring er at hvis man downer med høyere hastighet enn linja egentlig har stabilt over tid er det snakk om komprimering. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det går ikke. Man kan ikke downloade med en fart som er høyere en den fysiske hastigheten på din linje. Din ISP kan ha tullet med hastighetene, eller du har for mye bredde en det du betaler for. 1000KB/s tilsvarer en 8mbit linje. Du skal i praksis aldri komme høyere en 500KB/s så lenge ISP gir deg 4mbit. Men kanskje en i huset eller noen som deler ditt nettverk lastet opp filen? Da skal man kunne laste ned med en hastighet på 100mbit (rett meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Forskjellige muligheter her: 1. Du har allerede lastet ned filen, eller deler av den, og pakker den egentlig bare ut. (Skjedd med meg tidligere, opptil flere ganger over DC) 2. Du laster ned fra noen over nettverket, eller så har det skjedd en feil hos ISP-en mtp. fordelingen. Merk deg at kopperkabel har en maksimal overføringshastighet på 8 mbit da (så vidt jeg vet), så noe over det ville faktisk ikke ha vært mulig for deg. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Merk deg at kopperkabel har en maksimal overføringshastighet på 8 mbit da (så vidt jeg vet), så noe over det ville faktisk ikke ha vært mulig for deg. 5356507[/snapback] ikke for å kverrulere, men dette er vel avhengig av en del flere ting en hva kabelen er laget av? teknologi, signal/støynivå, frekvensbånd etc etc. Gbit-nettverk er jo ikke akkurat uvanlig og kablene der er vel laget av kobber. med mindre du sikter til en enkelt leder, som i all hovedsak ikke får overført all verden alene. Men ryddig redegjørelse for årsaken til trådstarters opplevelse. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Mener å ha lest at kopperkabel kan levere opptil 50Mb/s, men man finner jo heldigvis stadig nye løsninger, så det kan sikkert overføres mere nå! mvh LiNuX fan Endret 30. desember 2005 av LiNwin Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Akkurat hvor rask linjen over kopper kan være, avhenger veldig av antall trådpar som blir brukt. Det er ikke kopperen som er problemet. Da Telenor lanserte VDSL for første gang, gikk dette over kopper - Da fikk brukeren i overkant av 50mbit/s. Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) ah..jeg lasta ned i 9,6mbps med min 4mbit/4mbit fiber linje så 1mbps skjer ofte her laster på lysehubben der alle har enten 4mbit, 10mbit eller 25mbit ut linje, så vi er garantert uber speed Endret 30. desember 2005 av SchmucK Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ah..jeg lasta ned i 9,6mbps med min 4mbit/4mbit fiber linje så 1mbps skjer ofte her laster på lysehubben der alle har enten 4mbit, 10mbit eller 25mbit ut linje, så vi er garantert uber speed 5357011[/snapback] Men da er vi som sagt tilbake til fiber og egne intern-nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå