-sparks- Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 men laptopen registrerer ingenting. er det noe jeg bør trikse på i biosen eller noe? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har du satt brikken "skikkelig" inn? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Men vær så snill, ikke press for hardt. De tåler ikke all verdens! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) ja den er skikkelig inn kanskje den er ødelagt, måtte være litt brutal for å få den inn... Endret 29. desember 2005 av -sparks- Lenke til kommentar
ols Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 måtte være litt brutal for å få den inn... 5354880[/snapback] Dette høres ikke riktig ut. Hvis man setter den inn i riktig vinkel, 45 grader, før man legger den ned, skal det overhodet ikke være nødvendig med maktbruk. Det er jo så og si selv prinsippet med konstruksjonen (den vanligst forekomende), at fjærbelastningen på kontaktene automatisk er riktig når det sier klikk i låsemekanismen. Jeg gjentar, hvis det er riktig brikke, og den blir satt i riktig, er ikke maktbruk nødvendig. (sef kan det være andre feil ved brikken og den kan ha blitt skadet av elektrostatisk utladning osv, men jeg ville først undersøkt hvorfor du måtte bruke makt). Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 så hva gjør jeg? vurderer å kjøpe ny brikke og prøve igjen.. Lenke til kommentar
eekeroth Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 så hva gjør jeg? vurderer å kjøpe ny brikke og prøve igjen.. 5355439[/snapback] Har du forsøkt å bytte rundt brikke 1 og 2? Finner maskinen da noe brikke? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvilken PC er det, sikker på at du har kjøpt riktig brikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå