Mortex2001 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei! Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får hovedkortet mitt til å finne en SATAII HDD som vanlig SATA? Det skal være via en jumper-innstilling, men jeg får det ikke til. Noen som kunne hjulpet meg? Jeg har denne HDD-en:SAMSUNG Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Fungerer den ikke greit da? SATA II er bakoverkompatibelt, har du SATA på hovedkortet, så skal en SATA II harddisk støttes uten å gjøre noe spesielt. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Så forferdelig rart. Altså, det er slik at i biosen så finner jeg HDDen. Men når jeg skal starte på innstallasjonen, så blir alt galt. Har prøvd å innstallere drivere til SATA også, men det hjelper ikke. Får hele tiden feilmelding om at windows ikke finner et lagringsmedium. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har MSI K8T Neo2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå