scoot Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei. I stad formaterte jeg, eller, jeg kjørte "KillDisc" på 80GB`n min. Alt fungerte fint, men for sikkerthetsskyld nappet jeg ut hdd nr2 så den ikke skulle bli formatert. Nå viser det seg at windows ikke vil finne hdd 2, eller. Den finner harddisken, men den finner ikke partisjonen. så nå har altså partisjonen der jeg hadde backupen forsvunnet, noen som har et clue? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis partisjonstabellen har gått til helvutte kan du prøve å få tilgang til dataene med GetDataBack. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Er HDD nr2 større enn 120GB? Og hvis større enn 120 GB, har du lagt inn XP uten SP1? Det kan isåfall være forklaring på at partisjonen blir ødelagt. Ellers vet jeg ikke hvordan det skal kunne skje. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Nei, den er 114GB, uansett. File Svavenger fikser det for meg nå! Og det er ETTER jeg sletta partisjonen og lagde en ny, supert program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå