BigJackW Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvorfor kan ikke vi brukerne redigere våre egne brukernavn selv, fra fex kontrollpanel? Edit: Innlegg nr 1700 :D :D Endret 29. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du ser øverst i denne kategorien så finner du en sticky som heter Annonsering: Vil du forandre brukernavn? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Men hvis det tar så lang tid, kunne de ikke tatt en sånn ting i kontrollpanel som gjør at det blir bytta brukernavn med en gang? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er mulighet for det i forumet, men det er skrudd av - noe jeg synes er bra, siden det bare er forvirrende hvis folk skal drive å skifte brukernavn. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvordan blir det forresten med gamle tråder en bruker har postet i dersom man forandrer brukernavn? Vil de fortsatt stå med det gamle brukernavnet? Endret 29. desember 2005 av jh_ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Dette ville nok ikkje ha fungert. Denne funksjonen ville garantert ha blitt misbrukt. Enkelte ville truleg ha skifta brukernamn om ikkje dagleg, så ein gong i månaden. Som Lurifaksen seier, vil dette bare føre til forvirring. Det er nok best å halde på det systemet vi har i dag. jh_: Brukernamnet vil skifte for gamle poster. Men og eg har sitert deg, og du skifter namn, vil framleis det gamle brukernamnet ditt stå i sitatet. Endret 29. desember 2005 av ttt Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ok, da har jeg fått svar. Denne kan stenges om ønske. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg