Simma89 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg bruker mozilla firefox men mens jeg sitter å surfer på nettet eller spiller så kommer det opp pop ups i internett explorer, masse reklamr for forskjellige ting.. det jeg syns jeg så rart er at de kommer opp i explorer uten at jeg er inne på explorer.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å hindre det? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Høres ut som du er infisert av adware/spyware. Kjøre en runde med Search&Destroy f.eks og se om du finner noe. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har gjort det..og slettet alt som kom opp, men det bare kommer tilbake.. det er ikke sånn at det kommer opp hele tiden men innimellom..og det er ******* irriterende. noen som vet hva jeg kan gjøre ? (untatt å kjøre spyware programmer hele tiden). Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du får fjernet det men det kommer tilbake så betyr det at du ikke har fått fjernet det. - Du kommer nok ikke unna en full runde med anti-spyware programmer og manuelle fjerninger, - sikkert noen "eksperter" som kan hjelpe deg med dette her ... - hvis du vil unngå det kan du kanskje bare reinstallere windows - det enkle er ofte det beste (og minst tidkrevende) hvis du er infisert av en "vanskelig" variant... Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 det er ikke så ille at jeg vil reinstallere windows.. men hvis det er noen som vet om no program eller noe hadde et vært fint...?? Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Pop-up killer lukker vinduene automatisk når de popper opp... Men denne skulle vert plassert i Programvare->sikkerhet Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det du kan gjøre i første omgang er å ta en skjermdump av taskmanager/oppgavebehandling og legge det ut her. Trykk Ctrl + Shift + Esc for å få frem oppgavebehandling. Sørg for å få med alle prosesser ved å strekke vinduet. Trykk Alt Gr + Prt Scr for å ta en skjermdump av det aktive vinduet (oppgavebehandling). Lim inn i mspaint eller et annet bildebehandlingsprogram og lagre. Legg ut bildet her. Mulig vi kan se om det er noe drit på maskinen din da. Sceptic Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) fikk hjelp av en kamerat..fikk det til Endret 29. desember 2005 av Simma89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå