Protonic Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Finnes det er bra program som bytter bakgrunn hver gang jeg starter windows? (gjerne freeware) Lenke til kommentar
Dings Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hva skal du med det? Er yndlingsmottoet ditt: "forandring fryder.." eller noe slikt? Blir jo litts tress, men du kan jo alltids skifte bakgrunn manuelt hver gang du starter maskinen... Skjønner fremdeles ikke hva du skal med det... Mvh. Dings Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er sikkert ikke meninga at du skal skjønne hva han skal med det :wink: Lenke til kommentar
Cool Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 jeg tror Webshots skifter hver gang du starter windows. Er ikke helt sikker men du kan prøve det og se. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Virker som Wallpaper Changer 1.90 gjør det du ber om. Søker du på download.cnet.com så finner du også andre program som gjør den jobben du ber om :smile: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-07 15:40 ] Lenke til kommentar
Protonic Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Grunnen er at jeg har veldig mange kule wallpapers og gidder ikke å bytte manuelt... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 http://www.wallmaster.com Bra sak, har brukt det av og til, og en bekjent elsker det. 2 versjoner: Gratis og Pro: http://www.wallmaster.com Om linkene der ikke funker, prøv bare å søk på wallmaster.exe på Google. OG BRUK ANTIVIRUS PROGRAM for å sjekke filen før installasjon, ihvertfall om du henter den et annet sted på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå