s.a.h Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei. Jeg har et problem. For en uke siden koblet jeg mine usb utganger fra ved et uhell inni pcen. Nå har jeg koblet dem til, og de fungerer fint. Jeg tror de fungerer fint fordi jeg har koblet skriveren til noe som går strålende. Det som ikke går like strålende er når jeg kobler mp3 spillerern til. Har også prøvd å koble til usb nøkkel. Den lyser, men ikke noe mer. I enhetsbehandling står det at alt fungerer. Men det fungerer jo ikke! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har du prøvd med nye brikkesett-drivere? Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Har du prøvd med nye brikkesett-drivere? 5355196[/snapback] Å hva er nye brikkesett driverer? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du får dem fra sida til produsenten av hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 okey. takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå