abze Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har brukt Kubuntu i noen dager nå, og er fornøyd... eller var fornøyd, men som alle problemer går det vel an å fiksa det... til å bli fornøyd igjen! Hva lei av venke knutson, og ville derfor legge inn noe ny musikk i min lille mp3 spiller. Creative MuVo tx Usb 2.0 128mb spiller, slettet Venke, og prøvde å legge inn noe annet. Glemte først å tømme bosset, så før det hva det ikke plass Prøvde igjen, fikk kopiert over, prøvde å spille det, men ingen musikk forteller spilleren at der er. Stappan inn igjen, og ser at musikken er der. Men for bare ikke spilt an av Kjedelig problem, ett av de to første, det andre problemet: Lage audio cd av mp3 filer, men regne med at jeg vil finne det ut, før eller siden Takk for hjelpen til alle som er så snille, gjør det vel ikke bare for å få besøk av julenissen neste år? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan ikke hjelpe deg med mp3-spilleren, men hvilket program bruker du til å brenne CD'er? Til k3b trenger du k3b-mad, pluss noen libs antar jeg (bl.a. gstreamer0.8-mad elns), men det får du nok beskjed om. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 husket du å umounte mp3spilleren før du trakk ut kabelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå