xclusive_danny Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei. Hadde tenkt på dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22925 Noen andre forslag? Delene passer sammen? Noen som vet om det hp tilbudet fra datakjeden fortsatt gjelder? Takker for svar. Edit: Oppdatert handlekurv Endret 29. desember 2005 av xclusive_danny Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du skal overklokke, så egner Opteron seg bedre. Hvis ikke, så er det unødvendig å kjøpe ny kjøler til prosessoren. Dobbelkjerneprosessor til spilling er litt bortkastet. Det vil ta lang tid før spill støtter dobbelkjerne, og den dagen de gjør det, så vil kanskje maskinen være gammel. Nyere skjermkortdrivere støtter dobbelkjerne, men dette gir ikke den store ytelsesforskjellen. Etter min mening er det ikke verdt prisen til spilling. Velg for eksempel en AMD64 3700+. Jeg vet ikke om PC3500 passer til hovedkortet og prosessoren, men det vil det nok. Strømforsyningen er bra! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Prosessorkjøler kan være lurt om han vil ha det stille. De nyeste driverne til Ati og Nvidia støtter dobbelkjerne og man får bedre ytelse med den enn enkeltkjerne. Lenke til kommentar
blackout80 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 La merke til at du har 2048 mb 3500 ram og 2048 mb 3200 ram i handlelisten din... Du har sikkert bare glemt å ta bort den ene?!? Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 ja. vet ikke hvem av de jeg skal ha. Er det noen som har et annet forslag til ram? Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) --Dobbel post-- Endret 30. desember 2005 av xclusive_danny Lenke til kommentar
Artoon Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 HP tilbudet er fortsatt tilgjengelig hos Datakjeden på Stovner (1-3 dager lev.tid): HP tilbud - Datakjeden Har ikke sjekket om den finnes hos andre butikker til Datakjeden. Jeg har hatt denne i en uke, og er veldig fornøyd så langt med PC'en! Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ringte til Stovner og som ventet så hadde de ikke flere igjen og får ikke inn flere. Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er i alle fall mere positiv til OCZ ram selv. LINK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå