lokeland Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 SHG sponser desverre ikke lenger. Var pent kutta, så absolutt! Jevn kant også, etter hva jeg ser. Når det gjelder vifterill kan man jo lage sin egen med enten plexi, aluminium e.l. og dremel. Ellers kan du jo prøve med gitter fra engangsgrill! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) har spurt om spons fra shg alt. desverre kunne du ikke sponse meg... De har faktisk akkurat den grillen jeg trenger. må få bestilt den, men prøver å få portoen så lav som mulig. trenger også plexy, litt kromfarget list og slikt i tillegg. Endret 13. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du kan ta deg en tur til nermeste glassforhandler og høre om de har noe plexi/lexan avkapp du kan få Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 takk for tipset! skal se om jeg får gjort det Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 kommer det ikke noe mer? rare greier Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er fire dager siden sist update. Synes Kiwi-Kun jobber i et bra tempo. Hastverk er lastverk Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Kansje dette ikke har så mye med tema å gjøre men hvor får men kjøpt en grei dremel som funker fint for en casemodder..... (nettside?) Men Nice kasse, vurderer å kjøpe en selv! KUTGW. Endret 16. januar 2006 av Kevin S Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 www.clasohlson.no f.eks Det er to modeller der, du velger ut ifra hvor mye penger du har egentlig Er ikke så stor forskjell Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) morn/kveld karer! sorry at jeg ikke har fått lagt inn noen update i helgen. fikk plutselig en telefon fra en gammel kompis klokka 5 på fredagen om at jeg skulle komme til han i helgen. kunne nesten ikek avslå. jobbet litt med plassen til delta vifta i bånn av kassa på torsdag kveld og rakk ikke legge ut en update. skal legge den ut i morgen. det er ikek så mye, men men... Endret 16. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det gjør ikke noe om det ikke er mye, så lenge det er en update Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Yes gutta (og eventuelle jenter) da var det dags for den berømte updaten! dette er ikke veldig store greier, bare et hull til delta vifta i bånn. jaja. her er bildene som vanelig bruker jeg maskeringsteip og merking. vet merkingen er litt dårlig på den ene siden men jeg fikk det da til her har jeg dremlet litt fikk ikke tatt bilde av selve dremlinga desverre. her har jeg kommet litt lenger. desverre hoppet den forbanna dremelen litt så det ble litt stygt på undersiden, men det får jeg fixxe senere. yes. da var den forbanna dremlinga ferdig. forbanna slit med alle kappeskivene som knekker og smuldrer opp hele tiden. i tillegg var det vanskelig med de hjørnene til skruene, men det gikk vel greit. her er det ikke helt ferdige resultatet. forresten så er jeg fulstendig klar over at hullet ikke er midt på og det er fordi vifta skal blåse riktig. pussing med pussetrommel kommer man jo ikke unna og ikke nok med det! man må jo bruke pussepapir også her er det ferdig pussede resultatet. jeg fiksa litt på alle hjørnene etterpå, men glemte å ta bilder... her ser man det berømte dobble viftefilter eksperimentet mitt så var det dags at bore skrue hull. egentlig var planen å ha vifta slik som dette, men det oppsto et lite problem med filteret. jeg kunne ikke ha den slik for da stoppet filteret selve vifta. riktignok så dette penest ut, men siden sakene var sm de var ble det ikke slik. jeg vurderer å gjøre nødvifteløsningen min litt anderledes, men vi får se. skal legge ut en tegning av den eventuelle løsningen senere... foreløpig har da dette lille eksperimentet endt med dette: dette var da det jeg hadde av en oppdatering. dere andre som har laget en worklog her på forumet vet hvor slitspmt dete r å først måtte ta masse bilder, sortere etter hvilke du skal og ikke skal bruke, lage thumbnails og laste dem opp for å endelig kunne lage selve workloggen. dette er grunnen til at jeg har brukt en hel uke på å få denne delen ut. jeg hadde rett og slett ikke tid. skal få laget mønsteret i den høyre sidedøra snart. må bare få øvet meg litt til med dremelen. det der kan være litt kronglet. jeg har også et lite problem når det gjelder plasma plata... det virkes som om den faktisk er for tjukk. som at hovedkort skuffen står i veien, men jeg får se om jeg kommer opp med en løsning. dette var da det jeg hadde av en oppdatering for denne gang! STAY TUNED! Endret 19. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Har du testet støyen fra deltaen og btw, hvilken av dem er det? EDIT: Leif var på kaffebesøk... Endret 19. januar 2006 av spyro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Den delta vifta fikk jeg litt lyst på, mange av Lage kjøleskap av finèr og sette på endel deltavifter, tror det kan bli kaldt da ja Men bråkete, ha en viftestyring der;p Men så jo greit ut da;) Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 spyro: det er en helt vanelig 120 mm delta vifte. kosta ca 300 kroner på microplex. støyen har jeg testen og det låter helt sykt! HELT sykt! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Så det er den dyreste av dem? Den med 62db? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 nop. den med 59 db vet ikke helt når neste oppdatering kommer, men det kan godt hende at jeg jobber litt i helga... Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ser veldig bra ut hittil... Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 og hva skjedde med dette kabinettet da? snart et år siden update? :O Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Huff.. det som skjedde med dette kabinettet var at jeg ble bortimot ferdig, men jeg har ikke fått til noen lur løsning på plasmaplata i siden ennå. jeg har fundert lenge på dette og sliter litt med det så foreløpig har jeg sagt meg ferdig. jeg har desverre ikke lagt ut noen worklog på de siste delene av prosjektet av diverse grunner som at jeg har vært veldig opptatt med alt for mye annet for tiden. Jeg kan godt lage en bilde worklog med det ferdige resultatet, men det kan ikek bli gjort med det samme. Jeg hadde desuten noen problemer med katoder som jeg ennå ikke har fått til så foreløpig har jeg ingen lys inni kabinettet mitt. Jeg skal få laget worklog for resten av prosjektet så snart som mulig. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gleder meg til å se bilder og ressultater, er vel bare å lage en brakett til den plasmaplata elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå