Gå til innhold

project Spinning Orbit [arbeidstittel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han mener den her (Paint Skillz ffs!)

 

 

5404130[/snapback]

 

åja! hehe. det er bare en litt for lang list det. den henger litt utenfor. jeg har sett over hele greia og finner ikke andre flekker enn teip som jeg ikke har fått helt av.

 

btw. takk for tipset glisevask. gikk ganske lei når jeg måtte skifte kappeskive etter 2 cm med kutting. enten smuldret de opp eller så knakk de.

 

mulig jeg tar feil, men er ikke reklamering litt OT? :hmm:

Lenke til kommentar

Reklamering? =S

spyro: Ja, det vil jeg tro. Store kappeskiver ser dte ut som iallfall. Du kan nok trenge noen med mindre diameter også om du skal drive på med finurlig arbeid! :) Du kan jo også kjøpe det settet på Biltema, men kappeskivene som følger med der ligner vel på de som er standard. Men igjen; gjør du det ordentlig så knekker de ikke!

Lenke til kommentar
Reklamering? =S

spyro: Ja, det vil jeg tro. Store kappeskiver ser dte ut som iallfall. Du kan nok trenge noen med mindre diameter også om du skal drive på med finurlig arbeid! :) Du kan jo også kjøpe det settet på Biltema, men kappeskivene som følger med der ligner vel på de som er standard. Men igjen; gjør du det ordentlig så knekker de ikke!

5405364[/snapback]

 

Jeg skal nok ikke drive med finurlig arbeid :)

Lenke til kommentar

yo kiwi(du veit hvem jeg er)

 

må si: .sinnsykt bra gleder meg som en hest til og komme ned og se på "stuffe" når du er ferdig....

 

:dribble:

 

frister meg noe i granskauen til og gjøre noe "lignende" men julepenga har jeg allerede brukt opp osv... :mad:

 

trodde faktisk at du aldri hadde gjort dette fordi du hadde våse og mjase møkklenge men faen her er du i gang osv... :ohmy:

 

W00t grattis

 

:w00t:

Lenke til kommentar

[[uPDATE 12.01.06]]

 

i dag hadde jeg ganske mye å gjøre i form av lekser og møkk, men jeg fikk da gjort en liten greie i dag uansett.

 

jeg måtte skjære til hull til mist vifta som skal være i front.

 

måtte jo begynne med teiping,

P1010005thumbnail.jpg

slik så den da ut før jeg begynte på den.

P101000442thumbnail.jpg

isj. måtte merke opp i dag og...

P101000842thumbnail.jpg

også begynner vi å dremle litt da :p :p vet jeg kapper fra "feil" side, men det er kun på den enden jeg gjør det. glemte bare å ta bilde på de andre sidene...

P1010013thumbnail.jpg

da var kappingen ferdig.

P1010018thumbnail.jpg

men fin sliping må man gjøre! brukte også sandpapir skiver. ble meget behagelig å ta på :p

P1010015thumbnail.jpg

og det ferdige resultatet!

P101001642thumbnail.jpg

 

dette var da den lille delen jeg rakk i dag. skulle gjerne gjort mer men jeg hadde en engelsk stil som betyr 3 eller 5 for karakteren min som skal inn i morra :p

 

skal jobbe med dette i helgen. ut å kjøpe mer utstyr til dremelen som diamant kappeskiver og vanelige kappeskiver.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Et utroligt godt stykke arbeid her ja, nydelig dremling :thumbup:

Det beste jeg vet er å se et nøye gjort arbeid og her har du jaggu bevist det, helt toppers, skal følge med her og se hvordan det utvikler seg.

Selv om det ikke vare rare dremlingen så tar du deg god tid til sliping og pussing, noe som er viktig i en sådan sak, som sagt veldigt pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...