Gå til innhold

C#: Trenger god guide til System.IO klassen

Anbefalte innlegg

Hei jeg vil så gjerne lære om Infrarød klienten gjennom System.Net, men det ser ut som etter å ha sett på koden at man må kunne litt System.IO. Jeg har søkt litt på google og MSDN, men jeg bare fått opp kodeksempler uten noen form for hjelp på hvordan man gjør det og ha som skjer. Må også lære litt om buffer og Opendialog og Savedialog eller hva det nå heter. Er det noen guides eller videor som gir meg step by step. Hittill har jeg lært C# gjennom Bob Tabors videoer og synes det er kjempebra. hadde blitt glad hvis det var noe sånt til System.IO også.

EDIT: trenger også litt info om filestream og sånt.

Endret av Zic0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men enste de poster er eksempler. Jeg ville gjerne prøve en guide. Så etter det vil jeg ta System.Net

EDIT: dialogene var ikke så vanskelig som det så ut. Det kan jeg nå. Men trenger fortsatt innføring i System.IO før jeg går videre til System.Net

Endret av Zic0
Lenke til kommentar

Så litt på MSDN, og det var ikke så vansklig som jeg trodde. Det var heller ikke så verst. For å se om jeg har lært dette sikkelig, får jeg vel teste det i praktisk, så kanskje jeg snart begynner å bevege meg bort mot System.Net, så jeg kan lære meg å overføre filer o.s.v.

Takk for svar forresten. Ser ikke ut til det er så mye liv her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...