TSP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 For en stund siden, etter mye masing fra diverse brukere, gjorde dere så det var mulig å søke på ord med kun 3 bokstaver. Dette har fungert ypperlig, helt til jeg nå for litt siden skulle søke på "tsp" i Siste Ordet 4. Jeg har pleid å gjøre dette innimellom før, med "søk i tråd" -funksjonen og det har fungert helt greit, men i dag forekom det ingen resultater (noe det har gjort før). Jeg bestemte meg for å teste det ut litt bedre og opprettet denne tråden. Jeg prøvde deretter søke på "tsp", men den fant ikke noe resultat. Dette gjelder alle skin. Som sagt har det virket for meg tidligere å søke på dette, men det virker ikke nå lenger, fint om det blir rettet opp, og om det kunne komme en eventuell forklaring på hvorfor det ikke virker. TSP Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det var ein liknande tråd for eit par dager sidan. Du kan no lese igjennom svara frå Ueland i den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514264 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 *bump* Det har gått veldig lang tid nå, uten at dette har blitt fikset på, vil gjerne kunne søke på ord med 3 bokstaver igjen slik det var før. Regner med det er enkelt å fikse og at databasen bare tulla seg litt og derfor satte grensen opp igjen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Har dere planer om å fikse på dette tilbake slik det var snart eller? Blir litt oppgitt over manglende svar fra dere i forumstyret på en rekke tråder nå.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Vi venter på et passende tidspunkt til å få rettet det, informasjon vil bli gitt når det er ordnet. Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg lurer på hvorfor det ikke går an å søke på fks. "gsm.no"? Mvh. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg