jacoobholm Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 De eneste mp3 spillerene som er plug and play (som jeg finner) er 128-1024MB usb nökler.. Zen sleek/micro og Ipod trenger software for å i det heletatt overföre musikk og andre filer, noe som er veldig upraktisk dersom du ikke löper rundt med installasjons cd'en i lomma Noen som kjenner til MP3 spiller på höyde med Zen sleek / Ipod som er plug and play? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Broren min har en Asono Sound Hub eller hva den nå heter. Den har 20GB lagringsplass, og viser seg som en masselagringsenhet når den kobles til pcn. Den trenger ikke noe program. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ja nettopp sånn jeg leter etter, men den var litt dyr da, med tanke på at Zen Sleek koster rett over 2000kr.. Så var den litt stor også. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja nettopp sånn jeg leter etter, men den var litt dyr da, med tanke på at Zen Sleek koster rett over 2000kr.. Så var den litt stor også. Noen som har andre forslag? 5353829[/snapback] Alle iAUDIO sine spillere dukker opp som en egen enhet. De har både flashbaserte og harddiskbaserte spillere. De er også kjent for veldig bra lydkvalitet. Mest populære spilleren er den harddiskbaserte iAUDIO X5. Mvh Einar www.vostok.no Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tror den nye MSI Mega Player 536 er sånn. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ja nettopp sånn jeg leter etter, men den var litt dyr da, med tanke på at Zen Sleek koster rett over 2000kr.. Så var den litt stor også. Noen som har andre forslag? 5353829[/snapback] Alle iAUDIO sine spillere dukker opp som en egen enhet. De har både flashbaserte og harddiskbaserte spillere. De er også kjent for veldig bra lydkvalitet. Mest populære spilleren er den harddiskbaserte iAUDIO X5. Mvh Einar www.vostok.no 5353945[/snapback] Genialt!! Den ser jo helt perfekt ut, OG den har video Tusen takk for tipset, den skal definitivt undersøkes nærmere Lenke til kommentar
ytrewq9 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Zen sleek, Zen touch og Zen micro trenger ikke software/drivere hvis du installerer nyeste firmware på spilleren (og hvis du har XP med service pack 1/2 og Media Player 10). "PlaysForSure devices enable you to: Enjoy seamless support with any computer running Windows Media Player 10 and Windows XP with Service Pack 1 or 2 or Windows XP x64 - no drivers or software needed" Ny firmware og informasjon kan lastes ned herfra: http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Zen sleek, Zen touch og Zen micro trenger ikke software/drivere hvis du installerer nyeste firmware på spilleren (og hvis du har XP med service pack 1/2 og Media Player 10). "PlaysForSure devices enable you to: Enjoy seamless support with any computer running Windows Media Player 10 and Windows XP with Service Pack 1 or 2 or Windows XP x64 - no drivers or software needed" Ny firmware og informasjon kan lastes ned herfra: http://no.europe.creative.com/support/downloads/ 5355012[/snapback] hmm, ok... Blir vel en smaksak da.. Creative sin er litt billigere, men IAudio X5 støtter video, og flerne formater, men koster jo 400kr mer Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hmm, tror nesten jeg har bestemt meg for IAudio X5. Noen som har erfaring med denne? De testene jeg har lest er stortsett veldig bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kommer neppe til å bli skuffet, knall lyd, lett å bruke, tåler masse og den ser bra ut eneste minuset er den COlor Sound logoen på venstresida av skjermen og at en må plugge i ekstern USB inntak Men for min del går dette absolutt ann å leve med. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Du kommer neppe til å bli skuffet, knall lyd, lett å bruke, tåler masse og den ser bra ut eneste minuset er den COlor Sound logoen på venstresida av skjermen og at en må plugge i ekstern USB inntak Men for min del går dette absolutt ann å leve med. 5356403[/snapback] ekstern usb? er da ingen 20gb mp3 spillere som har "innebygget" usb kontakt? bare de små på 1-2gb? Hadde tenkt kjøpe en docking stasjon uansett, så dette blir ikke noe problem Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Du kommer neppe til å bli skuffet, knall lyd, lett å bruke, tåler masse og den ser bra ut eneste minuset er den COlor Sound logoen på venstresida av skjermen og at en må plugge i ekstern USB inntak Men for min del går dette absolutt ann å leve med. 5356403[/snapback] ekstern usb? er da ingen 20gb mp3 spillere som har "innebygget" usb kontakt? bare de små på 1-2gb? Hadde tenkt kjøpe en docking stasjon uansett, så dette blir ikke noe problem 5356527[/snapback] For å bruke USB tilkobling MÅ man enten plugge i den lile tingen eller sette den i docking stasjonen, eg har begge å bruker det om hverandre så det går fint Mulig eg ordla meg litt feil der, men om du har lest tester av spilleren er det rart om ingen har påpekt dette Men for pokker, en KNALL spiller dett og eg er 100% nøgd. Endret 30. desember 2005 av Mala Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Er ikke helt med... mener du at jeg trenger en usb kabel mellom mp3 spilleren og datamaskinen? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm, tror nesten jeg har bestemt meg for IAudio X5. Noen som har erfaring med denne? De testene jeg har lest er stortsett veldig bra. 5355276[/snapback] Har selv M3 og er knallfonøyd med denne. Koble til pc og vips så har du en ekstern harddisk. Drag&dropp, hverken mer eller mindre. Som alle andre sier så er det litt pes med fjernkontrollen og menyene til å begynne med, men du vennere deg til det. Bakdelen med M3 er at det ikke er display på spilleren. Jeg kjører bare random hele tiden og trenger derfor ikke display eller fjerknontroll. Kjøpte min på må HA det. Var ikke prisvinner, men de eneste med lager når jeg var på jakt. Tok en telefon og fikk prutet spilleren ned 500kr :-) Rask og grei levering! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er ikke helt med... mener du at jeg trenger en usb kabel mellom mp3 spilleren og datamaskinen? 5357422[/snapback] At den trenger USB kabel er jo en selvfølhe uansett spiller,men på andre plugger man denne rett inn i spilleren.På X5 må man koble en liten krabat i spilleren,deretter usb kabelen inni denne Det samme når man skal lade spilleren. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Er ikke helt med... mener du at jeg trenger en usb kabel mellom mp3 spilleren og datamaskinen? 5357422[/snapback] At den trenger USB kabel er jo en selvfølhe uansett spiller,men på andre plugger man denne rett inn i spilleren.På X5 må man koble en liten krabat i spilleren,deretter usb kabelen inni denne Det samme når man skal lade spilleren. 5358144[/snapback] AAaAAaaah, ok.. da skjønner jeg Jo, litt merkelig d, men jeg hadde tenkt skaffe en sånn docking stasjon uansett, så det blir nok ikke noe større problem. Eberland: Ja, tenkte jeg skulle kjøpe X5, så da får jeg jo med display på spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå