vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei, da det ikke finnes en video OG lyd seksjon, poster jeg denne her, selv om den omhandler både lyd og bilde.. Til våren skal jeg kjøpe inn ett komplett hjemmekinoanlegg, jeg tenker da på: -Dvd spiller -Tv -Surround anlegg m/høytalere, tenker på et 5.1 system. Det jeg skal bruke det er til å se film og se tv. Har ett budsjett på ca 20.000 tenker på dette hjemmekino anlegget: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...D__.htm?id=5895 Er det noen som har gode innspill til meg om gode produkter, ikke nøl med å si ifra! Takker på forhånd Endret 30. desember 2005 av vanskeligåfinnepåetnavn Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Åssen tv tenker du på? Plasma, lcd, eller crt(vanlig bilderørs tv)? Angående det denon annlegget TROR jeg det er ett av de bedre komplette lyd systemene. Du vil få bredre lyd hvis du kjøper løse komponenter, men dette koster fort en del mere også. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du er villig til å bruke 10 000 på lyd dette JBL annlegget et alternativ;) Lenke til kommentar
vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 takker for svar.. men jeg har bestemt meg for det anlegget nå egentlig, fikk teste det i butikken og da ble jeg frelst! når det gjelder tv tenker jeg på vanlig tv(crt), de har jo stupt i pris nå som lcd tvene har kommet for fullt, og tenker da på enten: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._specification# eller: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...m_specification Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan desverre ikke hjelpe deg med å velge TV, kan nok mr om lyd. Men du får ha lykke til med handelen Lenke til kommentar
vanskeligåfinnepåetnavn Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Men siden du har en jbl logo som avatar, er det ikke så rart du foreslo ett jbl anlegg da! hehe Endret 30. desember 2005 av vanskeligåfinnepåetnavn Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe, nei er ikke det, har JBL selv jeg veldig fornøyd. Hvis du skulle ombestemme deg så kan det være en ide og se på bruktmarkede:) Lenke til kommentar
pahf Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kommer litt an på hva du er ute etter, om du har stor plass og vil ha gulvstående ht. eller om du vil satse på stativ høytalere å en frisk sub. jbl/cv spiller høyt. og har kurrant morro faktor til film. Ellers så har dali å gale kurrante modeller. b&w er litt dyrere, men absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå