SaTriX Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 heisann, har fått trådløst og har ikke sikret det, jeg finner routeren men jeg greier ikke og koble til, har restarta routeren men får det ikke til og fungere. har prøvd med den berbare og den stasjonære. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Prøv noe annet enn HTTP, hvis det er det du har prøvd nå. Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 det er en linksys, jeg har flere andre i nabolaget som ikke har sikret, og jeg greier og koble til de, men ikke min. jeg greide det noen timer i morges så datt den ut og nå greier jeg ikke og koble til den. Lenke til kommentar
Andersgh Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 det er en linksys, jeg har flere andre i nabolaget som ikke har sikret, og jeg greier og koble til de, men ikke min. jeg greide det noen timer i morges så datt den ut og nå greier jeg ikke og koble til den. 5355186[/snapback] Resett den og start på nytt. Hold resett knappen inne ca 10 sek og den vil være tilbake til fabrikks innstillingene. -Anders- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå