smak Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Lurte på om noen hadde peil på hva slags bassere som hadde gitt best lyd i en audi 80 stv , kommer til å bli spilt mest metal og kanskje litt hiphop...hvor store burde de være?åssen kasse burde jeg ha? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Budsjett? Har du forsterker? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har du tenkt å bygge kasse selv? Lenke til kommentar
smak Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Budsjett? Har du forsterker? 5355245[/snapback] har tenkt å bruke 3,4 tusen ...har ikke forsterker.. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Subwoofer i kasse 1490,- Forsterker 2198,- Eventuelt denne 1690,- Husk kvalitetskabler! Endret 30. desember 2005 av Jtand Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tja, det som vil i deg det absolutt største løftet er nye høyttalere foran, det som er originalt er så sørgelige saker at det er en skam. Etpar Poket dørlommer og montering av et komponentsett med 6.5" midbasser vil gi deg mye bedre lyd enn det du har i dag. Det optimale hadde kanskje vært et treveissett bestående av 6.5", 4." og diskant, evt. en 4" koax i dashen og 6.5" midbasser i dørene. Planlegger du flere oppgraderinger av anlegget er det i denne enden jeg ville begynt var jeg deg Ellers er nok forslaget til Jtand veien å gå om du kun skal ha billig dunk. Du må imidlertid ha i bakhodet at om du skal oppgradere anlegget bør du dimensjonere kablene i henhold til evt. fremtidsplaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå