Wickedlike Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Micen min funker ganske lavt, men er det ikke noe mic boost eller noe i windows som jeg kan bruke? Og åssen skrur man på dennne? Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Micen min funker ganske lavt, men er det ikke noe mic boost eller noe i windows som jeg kan bruke? Og åssen skrur man på dennne? 5353650[/snapback] 1: dobbelt klikk lyd ikonet nederst ved klokka. 2: options -> avangsert -> (da kommer det opp en ny knapp under mic instillingene... 3: klikk avangsert knappen som kom opp. 4: huk av for 20db+ boost håper du får det til. kjedelig med lav mic MVH Lucifer83 Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 ÅÅÅÅÅ TUSEN TAKK! Dette hjelp meg virkelig mye, endelig en som tok seg tid til å hjelpe en i nød Tusen takk, skikkelig dritt når ingen hører deg ja, gjør det ikke noe bedre at man må skrike i micen og vekke hele huset kl 4 på natta heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå