Gå til innhold

5,25" retro stasjon brun males hvit , lazer led++ hjelp

Anbefalte innlegg

Vel jeg er retro har WinXP og 5,25" disk stasjon på XP2200+ etter mye masing fra pappas jobb...

DEn er BRUN!!!!

Dritstygg... men slik var de jo før...

vel, skulle gjerne hatt den lakkert hvit (har svart kabinett men alle stasjonene er hvite...)

Hvordan skal jeg gå fram? Stasjonen er svært åpen (ikke beskyttelse rundt... du kan se elementene) så det kan være litt problematisk. Hvilke maling og hva ambefaler dere å bruke... hvordan gå fram?

HAr Chieftec miditower svart tenkte å kjøpe plexidør (de kit-ene på multiplex er så små...) Hva er best av kaldkatode og neonlys..

UV Backlight katoder, lyser de eller er de usynlige og kan kun vise uv tusj?

Lazer led... Hva kan de andvendes til? er de et smart kjøp?

HAr noen erfaring med Multiplex og varelevering?

5.25" er viktigst å få svar på men alt annet er og viktig...

Svar raskt.

Radiv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare på lakkerings biten, hvis du har bilde av boksen så hjelper det kanskje.

Kald katode og neon, kald katode er mindre, og lyser bedre sier de. Jeg ahr black light i min (http://www.xqus.com/home/pics/casemod) og den lyser ganske bre, men vil tro blå ville vært stiligere.

Lazer leds kan bel brukes til det samme som vanlige leds (power, harddisk aktivitet), men siden de lyser bedre, kan du vel bruke de til å lyse opp kabinettet og..

Microplex og varelevering, det varierer litt.. men de er ganske kjappe... :smile: gikk en 4-5 dager...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-07 23:02, cyberspin skrev:

xqus du burde stipse sammen kablene dine slik at de ikke henger rett foran plexin .. ser nesten ikke hk :razz:

jobber med saken, skal ha alt i rør :wink: men.. må bli ferdig med vifte-kontrolleren osv. først. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...