t_man Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei, vi har Office 2004 for Mac. Når vi åpner Word får vi et lite "ark" hvor man kan skrive. Problemet her er at skriften blir så liten (har en iMac G5, 21 tommer). Vet at jeg kan View --> Zoom... --> Page witdth, men det er så tungvint å måtte velge det hver gang Word starter opp. Finnes det noen mulighet for å lagre disse innstillingene? Samme problem gjelder også Excel.. Endret 29. desember 2005 av t_man Lenke til kommentar
martbo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Dette emnet er feilpostet, som trådstarter så fint skriver i emnet, programvare. Emnet flyttes Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er en zoom-knapp i verktøylinjen, står som standard på 100%. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Er en zoom-knapp i verktøylinjen, står som standard på 100%. 5356596[/snapback] Takk for hjelpen! Dette fungerer bra i Word, men i Excel blir ikke innstillingene lagret. Dvs. når jeg starter Excel på nytt ser det ut som før jeg gjorde innstillingene. I Excel ønsker jeg å velge "Landscape" (under orientation) samt at ett enkelt ark fyller skjermbildet bedre. Takk for all hjelp så langt! Endret 30. desember 2005 av t_man Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 ctrl+scroll funker også for forstørring. Under view er det kanskje et fullscreen valg. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hva med Page Layout under Preferences > View ? Lenke til kommentar
t_man Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Hva med Page Layout under Preferences > View ? 5360799[/snapback] Den er allerede valgt.. Beklager sent svar :-( Lenke til kommentar
t_man Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Problem løst. Se her for mer info: groups.google.com Endret 6. januar 2006 av t_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå