Gå til innhold

Kan jeg bruke DATAmania med PC?


Anbefalte innlegg

Til sommeren skal jeg flytte grunnet turnustjeneste og regner med jeg havner i et mer eller mindre grisgrendt strøk. Jeg vil helst ha internett der og har derfor begynt å se meg om etter muligheter. I første omgang så netcom med DATAmania fristende ut. Det jeg lurte på var om dette kan brukes når jeg bruker mobilen som modem (maks 25,- om dagen) eller om det bare gjelder for bruk av WAP? Jeg kommer trolig ikke til å bruke nettet mer en kanskje 10-15 dager i måneden og netcom connect med fri bruk vil derfor ikke lønne seg (6000,- i året + et kort som ksoter rundt 2000,-). Kikket på NMT sitt tilbudf, men da jeg av og til laster ned mye vil ikke dette helder ikke dette lønne seg. Evt noen som har andre tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Netcom SmartTalk med dataMania og surfer for 25 kr døgnet enten det er via wap, Opera Mini eller tilkoblet bærbaren min. Det fungerer strålende..

 

Ser du nevner Netcom Connect, de tar nå 1 kr for kortet og dermed blir det en totalpris på 5999 kr i året.. ikke det at dette er billig, men ser du nevner at de tar 2000 kr for kortet i tillegg, noe som ikke stemmer for øyeblikket!

Lenke til kommentar
Jeg bruker Netcom SmartTalk med dataMania og surfer for 25 kr døgnet enten det er via wap, Opera Mini eller tilkoblet bærbaren min. Det fungerer strålende..

 

Ser du nevner Netcom Connect, de tar nå 1 kr for kortet og dermed blir det en totalpris på 5999 kr i året.. ikke det at dette er billig, men ser du nevner at de tar 2000 kr for kortet i tillegg, noe som ikke stemmer for øyeblikket!

5353910[/snapback]

 

Takk for gode svar. Jeg vil helst ha et kort som takler både EDGE og 3G da jeg reiser endel. Ser at hver for seg er de billige, mens kort som takler begge koster mye, med mindre du vet at de selger så billige kort som du sier som takler begge standarder? Tror jeg så et de selger som takler begge deler, men dette ksoter 2300,- Mulig jeg er dårlig til å lete men. Flott at det kan brukes med børbar pc, om adsl-dekningen etc er dårlig der jeg havner neste år så blir det nok netcom smarttalk med datamania på meg og ;)

 

THacker: som jeg skrev så var NMT foreløpig uaktuelle for meg grunnet pris (om de setter et fast pristak derimot så er de plutselig langt mer fristende), men nesten 500 for en GB blir litt for mye spør du meg...

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...