Gå til innhold

Zen micro firmware og drivere feil

MKej

Anbefalte innlegg

Hei

jeg skulle legge in den nyest firmwaren på min mp3 spiller(Zen Micro 5GB) men midt i oppgraderinge kom det opp: ny maskinvare funnet zen micro, men jeg har jo drivere på pc'en men det virket som at de ikke funkert til den nye firmwaren på spillerene.

Noen som har opplevd dette :dontgetit:

Hva skal jeg gjøre :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har hadd akuratt samme problem. Du må update firmwaren på en annen pc, der det ikke skjer. Så går du på din egen pc og avinstallerer alt som har med Creative å gjøre, sjekk spesielt etter i registeret. Så oppdaterer du de valgfrie oppdateringene i Windows. Spesielt Media Connect oppdateringene. Da du har gjort dette skal det nok funke. Om det ikke funker, går du i Enhetsbehandling og fjerner "den ukjente mp3 spilleren" fra listen. Så kobler du til igjen, da vil wmp komme opp med at den kan synkronisere spilleren din. Gjør dette, da vil du kunne bruke den som normalt igjen, bare at du bruker Wmp istedenfor. Om du vi ha noen ekstra funksjoner går du på Creative sin hjemmeside og ser etter PlaysForSure Driver Pack.

Lenke til kommentar
Eg har hadd akuratt samme problem. Du må update firmwaren på en annen pc, der det ikke skjer. Så går du på din egen pc og avinstallerer alt som har med Creative å gjøre, sjekk spesielt etter i registeret. Så oppdaterer du de valgfrie oppdateringene i Windows. Spesielt Media Connect oppdateringene. Da du har gjort dette skal det nok funke. Om det ikke funker, går du i Enhetsbehandling og fjerner "den ukjente mp3 spilleren" fra listen. Så kobler du til igjen, da vil wmp komme opp med at den kan synkronisere spilleren din. Gjør dette, da vil du kunne bruke den som normalt igjen, bare at du bruker Wmp istedenfor. Om du vi ha noen ekstra funksjoner går du på Creative sin hjemmeside og ser etter PlaysForSure Driver Pack.

5353366[/snapback]

Takk for hjelpen, det funket :thumbup:

men med play for sure firmwaren, skal ikke jeg kunne plugge inn spilleren uten og måtte ha noe drivere eller programvare :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...