larschroe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vokt Dem! Eller risikerer De å bli bitt... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Skulle postes her: SnowDOG's Picture Humor thread, som er noen få hakk over din Scotty EDIT: minner meg litt om det med at den firfisle-greia kom ut av doen til noen i et hus Endret 29. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Når skolen vår skulle bli pussa opp, da reiv de alle de gamle byggene. Da greide jeg å få tak i et skit fra et av naturfagsrommene. Det hang jeg opp over toalettet hjemme. Gjet hva som sto på skiltet..."Gass under trykk" hahaHA Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Når skolen vår skulle bli pussa opp, da reiv de alle de gamle byggene.Da greide jeg å få tak i et skit fra et av naturfagsrommene. Det hang jeg opp over toalettet hjemme. Gjet hva som sto på skiltet..."Gass under trykk" hahaHA 5362353[/snapback] Har en likndende på utedoen på hytta. Fare: Trykkprøver pågår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå