entonic Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hvordan virker prisgarantien på lefdahl? har tenkt å kjøpe logitech z3. på lefdal koster det 695 mens på mShop koster det 513 kroner. hvordan kan jeg bruke prisgarantien og hvor mye billigere blir det? takker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Finnes tråder om dette... de har en 150% garanti... Lenke til kommentar
pri Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det beste er å logge seg inn på nettbutikken som er billigst, legge produktet du skal ha i handlevognen og gå til kassen. Når du kommer til siden hvor pris inkludert frakt vises, tar du en utskrift av siden og tar denne med deg til lefdahl. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 hvilken pris vil jeg da få det til?? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 ledal tiller sier ihvertfall at de ikke har 150%. Men at de skal være billigst, hva nå enn det betyr. Ved nettbutikker stiller de seg også negativt. Er den seneste infoen en har Lenke til kommentar
entonic Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 noen som vet eksakt?? er lefdal i stavanger/sandnes det er snakk om. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 har ikke lefdal slutta med den prisgarantien da? eller er det jeg som husker feil...? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Etter det jeg kan huske gjelder ikke prisgarantien for internettbutikker, men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Lefdal har ikke lenger 150% prisgaranti, dessverre. Det ble litt mye mot slutten bl.a. pga brukere her på forumet *Edit* Leif *Edit* Endret 30. desember 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 noen som vet eksakt?? er lefdal i stavanger/sandnes det er snakk om. 5355581[/snapback] Jeg kan bekrefte at de har sluttet med 150% prisgaranti Men bare print ut det tilbudet du fant på den varen du skal ha, ta den med til butikken og vis den før du betaler. Dette gjorde jeg for en uke siden, spurte hva som var enklest (syntes personlig at det å betale, for så å gå tilbake er ekstra råttent) de sa at de at jeg med mitt "printerkjøp" skulle ordne "rabatten" inne i butikken, så var det bare å betale i kassen etterpå. Dette var på Lefdal forus... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 I det lange løp er det bare positivt at de har sluttet med 150% garanti... både for kundene og konkurransen. Det var faktisk forbrukerrådet (eller noe sånt) som påla de å slutte med dette, og det hadde de en god grunn til. Bare tenk over hva det kunne ført til på lang sikt, om flere og flere ble klar over denne garantien. Konkurser rundt omkring, fordi ingen kunne konkurrert med Lefdals priser. Det fører til mindre konkurranse for Lefdal, og de konkurrentene som er igjen gidder ikke å konkurrere på pris fordi Lefdal uansett blir billigst. Da får Lefdal nærmest monopol, og vi havner i en dårlig sirkel som på sikt fører til langt høyere priser på elektronikk for kundene. Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 I det lange løp er det bare positivt at de har sluttet med 150% garanti... både for kundene og konkurransen. Det var faktisk forbrukerrådet (eller noe sånt) som påla de å slutte med dette... 5356728[/snapback] Rettelse: Konkurranse tilsynet! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 I det lange løp er det bare positivt at de har sluttet med 150% garanti... både for kundene og konkurransen. Det var faktisk forbrukerrådet (eller noe sånt) som påla de å slutte med dette... 5356728[/snapback] Rettelse: Konkurranse tilsynet! 5357019[/snapback] Rettelse: Konkurransetilsynet.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Takk... var det jeg prøvde å få frem Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tidligere tråd om dette emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå