fatcamper Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei skal kjøpe meg nytt kabinett og dette vannkjølingssettet skal settes inn i kabinett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310130&cks=PRL Så tenkte jeg litt på disse kabinettene: Thermaltake kandalf og coolermaster stacker. Hvilket bør jeg velge for å få best mulig plass, beste termiske egenskaper, støy?? Noen som har erfaringer med disse kabinettene?? Hva ville dere valgt?? :!: Mvh crea Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har god erfaring med stacker, men personlig ville jeg valgt Kandalf. Jeg har ikke prøvd det, men det virker som et bedre kabinett. Les gjerne litt tester rundt omkring Lenke til kommentar
WasteMoreLand Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har Kandalf med vannkjøling, og det fungerer helt utmerket. Bra løsninger inni, og ferdige hull til slanger etc Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 okok..hvordan vannkjøling har du da? har du intigrert hele vannkjølinga i kabinettet?? I stacker er det jo plass på bunnen til radis, vet ikke helt hvordan kandalf er. Men mener at det skal være samme størrelse som thermaltake armor invendig. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er flere på dette forumet med vannkjøling integrert både i Stacker og Kandalf / Armor. Har ingen erfaring med Stacker men har derimot et Armor kabinett som er 100% identisk med Kandalf på innsiden. Det finnes et hav av plass til vannkjøling i dette kabinettet. Selv har jeg montert to 120mm radiatorer og en 240mm radiator inn i kabinettet uten å måtte file/slipe/kutte en eneste plass (utenom feste av pumpen da). Det eneste som måtte lages var et feste til 240mm radiatoren som ble montert i front. Den tar 6 av brønnene men du har fortsatt 4 + 1 tilgjengelig. Tror ikke du vil angre et sekund om du skulle velge Kandalf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå