raybergs Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei alle Hvordan stripper jeg windows XP SP2, tar bort unødvendige ting som f.eks: Messenger og Movie Maker? Mvh Raymond Lenke til kommentar
knalle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Flytt til Sør Korea :-) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg gjorde dette i en viss grad ved å bruke et program som heter nLite, dette kan du finne her. Med dette programmet så kan du forhåndsdefinere XP-installasjonen, du kan f.eks. legge inn service packs, hotfixes, fjerne komponenter o.l. Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg gjorde dette i en viss grad ved å bruke et program som heter nLite, dette kan du finne her. Med dette programmet så kan du forhåndsdefinere XP-installasjonen, du kan f.eks. legge inn service packs, hotfixes, fjerne komponenter o.l. 5353030[/snapback] Takker så meget. Har ikke prøvd det ennå men det ser lovende ut! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Begynn med å gå inn på 'Kontrollpanel' -> 'Legg til/fjern programmer' -> 'Windows-komponenter'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå