abcd423417984 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg kjøpte meg nylig Chieftec BX-03 Medium Tower fra komplett. Min bror har likt kabinett utseendemessig, men mens hans har audio/mic, usb og firewire bak en luke nederst foran på kabinettet er dette plassert på siden av mitt. Dette er i og for seg greit nok, MEN: Jeg har også den luken nederst foran på kabinettet...og det er ingenting bak den. Hva er vitsen? Endret 2. januar 2006 av invictus Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett.. En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det er som regel billligere å produsere alle dekslene mest mulig like, og som passer til alle. I stedenfor å lage forskjellige front deksler (evt andre deler) til hver type kabinett, så lager de en front til flere typer kabinett.. En billig måte å spare spenger i produksjonen av produkter. Dog ikke et veldig bra kvalitets stempel i mine øyne. 5374543[/snapback] så sant så sant er veldig mye penger inn i bilder, og hvordan få produsert flest mulig på kortest mulig tid til en bilig penge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå