Evil-Duck Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 En eneste ting Trene ! (dette har vert nyttårsforsette mitt vært eneste år uten at d har hjulpet noe serlig :/ ) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Litt OT: Mitt nyttårsforsett for år 2007 var å ikke drikke Cola, brus fra the cola company eller annen svart brus. Dette har jeg klart, og er veldig stolt Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Litt OT: Mitt nyttårsforsett for år 2007 var å ikke drikke Cola, brus fra the cola company eller annen svart brus. Dette har jeg klart, og er veldig stolt Oi Du har god grunn til å være stolt! Hadde aldri jeg klart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 mitt nyttårsforsett: Ha det gøy og bli bedre kjent med flere folk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Litt OT: Mitt nyttårsforsett for år 2007 var å ikke drikke Cola, brus fra the cola company eller annen svart brus. Dette har jeg klart, og er veldig stolt Oi Du har god grunn til å være stolt! Hadde aldri jeg klart Har veddet om dette med min far. Bare 1000kr. Kan også sies at før (alså år 2006). Drakk jeg sinnsykt mye cola. Opptil 3-4liter for dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 slutte å trykke på F1 knappen under mattetimen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 slutte og knekke fingre har ikke klart det enda på 3 år Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 - Fikse opp karakterene på skolen - Droppe røyk og snus - Kutte ned på pengeforbruket (når det gjelder goderi og mat) Klarer jeg dette, blir jeg glad Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal røyke og drikke mer. 2007 var et skikkelig labert festår, dette har jeg og noen kammerater tenkt å gjøre noe med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 - Fikse opp karakterene på skolen- Droppe røyk og snus - Kutte ned på pengeforbruket (når det gjelder goderi og mat) Klarer jeg dette, blir jeg glad - første er jeg med på - røyk må man jo ha når man er på fest og snus er jo helt umulig å la vær - og penge forbruket på godteri syns jeg var unnødvendig, for det er jeg dritt lei av Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 - Presse meg selv til å bli bedre på skolen - Få flere venner - Trene mer (Karate 3x i uken holder ikke) - Bruke mindre tid på PC, spesielt diskusjon.no Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Mitt er å spare til ny stasjonær pc. Trene og spise mer sunnt kommer og med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå