Ostepølsa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg skal: -Skjerpe meg på skolen (Umulig, men får prøve) -Bruke mindre penger på PC -Kanskje trene litt? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Finne meg dame. Det sier jeg hvert år. Komme i bedre form, hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 -Midre data (Har jeg finni ut) -Legge meg tidligere/stå opp tidligere -Jobbe MYE bedre på skolen -Alltid lekser før noe annet (kommer ann på) lol ++ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 -Bli latere -Bli sunnere -Kanskje komme meg ut mer Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 -komme meg opp om morran -komme meg i seng om kvelden -bruke dagen fra 8 til 4 på skolearbeid -begynne å trene fast tre ganger i uka (mandag, onsdag og fredag) -spise sunnere -bli sosial Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tja. Jeg skal gjøre mitt beste på å rakke ned på små dritunger her på forumet. Gjøre mitt beste på å klage på hva andre gjør, uansett om jeg gjør det selv... Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) jobbe og tjene penger samt ikke kjede meg Endret 22. januar 2007 av sky-fire Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 bli feit og sånt. 5370435[/snapback] Skikkelig slacker-forsett, men hey, det fungerer! T'Weed Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skjerpe meg på skolen (tviler på det går) begynne å trene bruke mindre penger slutte å drikke 3 cola til dagen! Ønsk meg lykke til... trenger motivasjon Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 thahabbis: Lykke tiL!! Dette trenger du, hadde du væørt meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 - Nå level 60 med hunteren min i WoW - Begynne å spille CS - Skaffe meg ny PC Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Skarstad: Lykke til til deg og da Jeg har lagt på et til, tror min liste ser sånn ut i år: -Skjerpe meg på skolen( ) -Sitte mindre foran pcn ( ) -legge meg tidligere, stå opp tidligere ( ) -Få meg kjæreste (;p) -Unngå å klare alle forsettene! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Vel, mitt største nyttårsforsett for i år blir nok å sette mer pris på min neste jobb, selv om det til tider kan være aldri så kjedelig. Har gått uten jobb nå så altfor lenge, hadde vært veldig fint å kunne komme i gang å tjene litt igjen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har som oftest ett eller annet nyttårsforsett, men sjelden å holde dem lenge.I år skal jeg starte et nytt og mindre søvnløst liv. Prøve å legge meg litt tidligere enn jeg gjør nå, hvertfall på hverdager/netter. Jeg skal virkelig prøve, men jeg tviler sterkt på at det går. 5352881[/snapback] Kan vel egentlig bare si nå at mitt forsett så langt går meget dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 - Fortsette en eksistens uten sukker - Løpe mye. Kommer til å bli noen 3000-metere (i uken) - Kutte ned på feil pengeforbruk - Kutte ned på snusen - Anskaffe mer klær - Få meg kjæreste Slik jeg ser det er nyttårsforsett ubrukelige hvis man ikke har begynt på dem før nyttårsskiftet. Jeg er i full gang. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 - Fortsette en eksistens uten sukker- Løpe mye. Kommer til å bli noen 3000-metere (i uken) - Kutte ned på feil pengeforbruk - Kutte ned på snusen - Anskaffe mer klær - Få meg kjæreste Slik jeg ser det er nyttårsforsett ubrukelige hvis man ikke har begynt på dem før nyttårsskiftet. Jeg er i full gang. 5409217[/snapback] Du har tatt i du! Ikkeno sukker, løpe mye, pengebruk hadde jeg aldri kartl.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm. - Konsentrere meg litt mer om skolen. - Ta 50 situps og 30 pushups hver kveld. ( Har faktisk begynt! ) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 - Bli litt mindre sosial (heller tilbringe mer tid med dem jeg virkelig kjenner) og satse litt mer på skolen. - Legge på meg. (Trener en del og må få litt mer fett på kroppen) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Følge hjertet mitt og ikke alltid bare fornuften.. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Trappe ned på godteri spisingen Trene mer (ha noen faste dager i uka). Og prioritere skole fremfor pc osv. Endret 29. desember 2007 av Stangern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå