The_Darkness Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Begynne å trene, jeg dør snart i denne stolen.. jobbe litt hardere på skolen, men bare litt. skaffe meg en jobb. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Begynne å trene igjen Få jobb Prøve å jobbe mer på skolen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) -Trene, dette året også etter høsten begynner igjen -Begynner skikkelig på gitar -Holde mer på med bilder og den slags -Få flere skikkelige venner (som bor i nabolaget, enten her eller en plass jeg kommer til å flytte til) -Ikke la noen sjangser gå fra meg neste gang jeg virkelig liker ei jente -Besøke diverse folk og reise rundt i Norge EDIT: Rettet på en dårlig formulering. EDIT2: La til noe Endret 29. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Trene hardere på koordinasjon og utholdenhet. -Kutte ned på søtsakene og kanskje (KANSKJE) is. -Prøve å holde på karakterene jeg har, og fikse de som kan bli bedre! -Ikke bruke så mye penger (men det vil ikke skje uansett) -Aldri farge håret mitt på egenhånd evver again. (Blonde striper er tillatt) Ellers satser jeg på at ting blir som de er, for akkurat nå har jeg det konge! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 - Skal opp over 1 karakter i gjennomsnitt (har vært lat... ) - Spise mindre godis (evt. trene?) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 - Trene mer - Få bedre karakterer - Kanskje (KANSKJE) skalle meg - Få meg ei dame - Holde på henne - Kekekekkke. Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få noen skikkelige venner 5353840[/snapback] Hørtes litt trist ut Mine forsett er: *Trene->ihvertfall sånn av-og-til er blitt dritt lei å ligge på den jævla benken og av manualene... *Spare/tjene penger det står snart lappen, bil. klassetur og russetid for tur... *Trene litt mer fotball, blitt litt slapt i det siste... -Kutte ned på søtsakene og kanskje (KANSKJE) is.-Aldri farge håret mitt på egenhånd evver again. (Blonde striper er tillatt) 5353877[/snapback] - Is må til! Spiser det hver lørdag når jeg er hjemme - Been there, done that var en dag vi kjedet oss på hybelen så vi farget håret vårt blondt. Ble drit kult når håret voks ut igjen så du fikk sånn "stripe effekt" men når jeg lot det vere uten voks såg det bare stygt ut Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få litt bedre karakterer -Skaffe jobb Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har nå et par hvertfall. - Ta billappen. - Skaffe meg deltidsjobb og/eller sommerjobb. - Holde karakterene fra dette halvåret og prøve så godt jeg kan å forbedre dem. - Trene mer. - Six-pack til sommern. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Mer innsats på enkelte treninger (vært lat etter sommeren) -Spise sunnere -Få nok søvn.. -Bli flinkere på skolen.. (skjer!) -Ikke gjøre noe dumt^^ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få noen skikkelige venner 5353840[/snapback] Hørtes litt trist ut Er ikke så trist som det høres ut som. Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få noen skikkelige venner 5353840[/snapback] Hørtes litt trist ut Er ikke så trist som det høres ut som. 5354000[/snapback] Bra det da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Skjerpe meg på skulen. Gått jevnt nedover med karakterane sidan 8. klasse, på tide med ein opptur. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få noen skikkelige venner 5353840[/snapback] Hey, fuck you too! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 - være i garden i 1 år mot min vilje Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Få noen skikkelige venner 5353840[/snapback] Hey, fuck you too! 5354181[/snapback] Dårlig formulering av meg, hihi.. Snakket om venner som bodde i nærheten av meg. Over internett så kjenner jeg jo mange koselige folk, bla. Steffy.. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 - Trene mer. - Jobbe mer på skolen. - Kjøpe mer musikk, dvs bruke pengene mer fornuftig. - Pule,drikke mer. - Dra på HITS. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg planlegger å leve til år 2007. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 - Få bedre tid om morgenen. - Trene mer ( har satt i gang nå). - Jobbe mer med lekser, evt. begynne å gjøre lekser - Flytte til Oslo og studere noe.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Legge meg tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå