DestructO Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Jeg skal ha meg ny tv eller noe sånt tenkte jeg til ca. 10000kr. Har derfor vurdert å kjøpe en 32" LCD TV, men jeg syns egentlig 32" blir gankse lite... Jeg er egentlig ikke så kresen på bildekvalitet og sånt... Jeg skal i hovedsak bruke den til å se film via DVI fra pc'en og se film fra DVD spillern! Hva burde jeg gå for? noen produkter jeg burde se på? +/- takker for alle inslag EDIT: må være HD-ready osv Endret 29. desember 2005 av DestructO Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvis du har TV fra før ville jeg gått for projektor. Jeg synes ikke projektor er noen god erstatning for TV. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvis du har TV fra før ville jeg gått for projektor. Jeg synes ikke projektor er noen god erstatning for TV. 5352833[/snapback] Hvis jeg kjøper prosjektor kommer jeg til å bare kjøpe en liten 20" CRT eller noe til å se vanlig kabel-tv på... Endret 29. desember 2005 av DestructO Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Da kan du jo se om du får tak i en Panasonic AE700. Det kan hende du ikke gjør det, fordi det er en utgått modell. Epson TW600 til rundt 12000 (eller noe deromkring, sjekk priser) får veldig mye skryt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå