Sensurert Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 File E:\System Volume Information\_restore{10335BEB-A74A-40AE-B61A-6C9B929F180E}\RP24\A0042471.exe is infected with worm Win32/SpyBot.GM. The file can be deleted. It is strongly recommended that you back up any crucial data before you proceed. Skal jeg slette eller la være? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Slett. Virus er virus, og du har nettop reinstallert, så det burde ikke være noe problem hvis det skjer en feil, da du ikke mister mye viktig data. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg ser styggedommen ligger i en restorefil; anbefaler deg å rense opp her ved å skru av system restore for E:\ for så å sette den på igjen. Bernt K Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
berxter Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Høyreklikk på my computer/min datamaskin, velg properties/egenskaper, velg fliken system restore/systemgjenoppretting (eller hva det heter på norsk), sett en hake i turn off system restore, svar ja på spørsmålet, reboot, sett på restoren igjen. Med det samme du er i det vinduet kan du jo se om Windows har satt av alt for stor plass til restorepunkter; 600MB burde være mer enn nok. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå