venomzorg Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 får bare brennt image drit! veit ikke hvorfor! noen som vet noe?! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 eeh, hva med å gi *litt* mer info? hvilken feilmelding får du? i det hele tatt, hva skjer/skjer ikke? Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Sjekk hvilken device som staar oppfoert som "recorder". Trykk CTRL + R for aa komme inn paa menyen hvor du kan velge recorder. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Bytte recorder ja. Men hvis det bare er en recorder der så må du enten; A) Oppgradere Nero, fordi den ikke kjenner igjen brenneren din. Det måtte jeg. Eller; B) Laste ned og installere Nero Burnrights som du finner her. _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-07 14:49 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Ja det er BurnRights jeg må ha!!! men når jeg trykker på den "download" driten skjer det ikkenoe! hjelp cappa!! kan du sende den til meg?! på email eller msn ellernoe?! hjælp! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: venomzorg skrev (2002-09-07 16:53):Ja det er BurnRights jeg må ha!!! men når jeg trykker på den "download" driten skjer det ikkenoe! hjelp cappa!! kan du sende den til meg?! på email eller msn ellernoe?! hjælp! Eg lurer på en ting eg er alt "drit" hos deg. Er det ikke noe som er bra.:razz: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Du må nok bare vente litt. Har det ikke selv, da WinXP Pro ikke krever at du skal ha det. Er det din egen maskin? Hvis det er det så kan det virke som om du ikke er satt opp som Administrator på PC'en. Som jeg sa så må du nok bare vente litt. Virker som ftp'en til Ahead er nede for øyeblikket. Du for fortsette å prøve utover dagen. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hvis du kjører XP, må du laste ned og bytte ut ei DLL fil som ligger på siden til Nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå