Schlipperz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 her før jul var jeg og skulle kjøpe meg en ruter og hade litt dårlig tid så jeg gjikk bare til hylla med rutere og tok meg en eske, som så enkel ut. men nå trenger jeg hjelp med oppsettet, og innstillingene til tele2 Jeg fikk vist med meg en ruter fra Topcom av type xplorer 874B tilkoblingen var lett. men og få det riktig oppsatt var litt vanskeligere så vis noen kunne ha gjitt noen tips hadde det vært fint, for nå står den bare og blinker og gjør ingen ting Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Denne har innebyggd modem så du bruker ikke ett modem mellom denne og splitter? Hvis ikke, har du sjekket hvordan den er satt opp? Lenke til kommentar
Schlipperz Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 bruker ikke modem siden det ikke var anvist på tegning er tekst.. oppsett har jeg sett på jah og der var det ganske mye som jeg kunne veldig lite men trur jeg har funnet rett pppope/isp instillinger og rett encapsolution. men det er så mye annet BUL på den som kan være feil som.. untitled.bmp adsl1.bmp Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tele2 bruker ikke pppoe, encapsulation LLC, VPI/VCI 8/35 eller 0/100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå