Clerion Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Først får jeg denne meldingen: Kjenner ikke igjen USB-enhet En av USB- enhetene som er koblet til denne datamskinen har en feil og Windows kan ikke gjennkjenne den Så, når jeg trykker, kommer denne:attachmentid=49914] Hva skal jeg gjøre? Feilmelding.bmp Endret 29. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Nå har jeg fått instalert USB huben og Kortlesern men mangler fortsatt 320GB Harddisk Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvilken type ekstern harddisk? Prøv firewire kabel vis mulig Det er ikkje uvanlig at det er behov for driver Start pcen på ny Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvilken type ekstern harddisk? Prøv firewire kabel vis mulig Det er ikkje uvanlig at det er behov for driver Start pcen på ny 5354035[/snapback] Det er en USB 2.0 Disk. Dette er det som ligger i driver mappa. Noen som vet hva noe av det er? Hdd_driver.bmp Endret 29. desember 2005 av johanol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå