Kjetil Lura Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Dotten skrev (2002-09-16 00:19):Det er ingenting i Bergen som stinker.Man kan da ikke ha et torg uten fisk (ergo fiskelukt)? Sant, Men fiske lukten er ikke vond lukt det synes ikke eg, Det lukter sjø. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg hater fiskelukt! Pluss at jeg er fra Bergen Lenke til kommentar
en mann Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Drit i MSN smiliene da! Er ikke forumets smilier gode nok kanskje? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 17:41, skrev en mann:Drit i MSN smiliene da!Er ikke forumets smilier gode nok kanskje? Forandring fryder... :smile: Er da ikke noe å irritere seg over, en mann? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 en mann klager på alt og alle. han klagde på meg fordi jeg gav han kritikk. jaja, vi må vel leve med sånne også. så lenge de holder seg innenfor retningslinjene, har vi vanlige brukere ingenting vi skulle ha sagt :sad: hva var det denne tråden handlet om igjen? :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Tror det var noe med Oslo, men vi kom fram til følgende: [*]Byen e Bergen [*]Trondheim bør bli hovedstad [*]Oslo må gies til Svenskenes, vi kan eventuelt betale litt [*] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 I farten må vi ikke glemme de "bandittene" på østlandet som stadig vekk flyr over til svenskegrensen og legger milliarder av kroner igjen der, som egentlig tilhører oss nordmenn. Bare fordi de ikke aksepterer å betale det samme for sprit og kjøtt som resten av landet så pliktoppfyllende gjør. J*vla snyltere hel gjengen :smile: Siden man er så glad i Sverige der fra før så hvorfor ikke gjøre svensker av seg hele gjengen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 IKKE Trondheim som hovedstad... for må kongen og andre kjipe folk kommme hit... Jeg stemmer for Ny Ålesund som ny hovedstad! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Kongen? Trenger vi den familien der da? Er jo bare en stor utgiftspost. Og Ari Behn? Nei send dem over til svenskene så har vi et par milliarder til som kan brukes mer fornuftig. Hiv Bondevik og resten av Stortinget samme veien. Så kan vi ha en regjerning bestående av bl.a. Dan Hansen, Sir Hartge, K.Lura, A.Leipsland, fondus, borre, Sosohal, Kebab Gud m.m Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 psh... å bo i Ny Ålesund eller andre plasser må da være like ille som å bo i sibir?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Dotten skrev (2002-09-18 22:35):Kongen? Trenger vi den familien der da? Er jo bare en stor utgiftspost. Og Ari Behn? Nei send dem over til svenskene så har vi et par milliarder til som kan brukes mer fornuftig.Hiv Bondevik og resten av Stortinget samme veien. Så kan vi ha en regjerning bestående av bl.a. Dan Hansen, Sir Hartge, K.Lura, A.Leipsland, fondus, borre, Sosohal, Kebab Gud m.m Ja det ville blitt intresant eller hva gutter. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 22:56, skrev _Julenissen_:psh... å bo i Ny Ålesund eller andre plasser må da være like ille som å bo i sibir?? Ille?? Det er vel ikke så ille å bo i Sibir? Vinter og kaldt er vel ikke noe poblem. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 15:01, skrev Jimmy Pop:GO DOTTEN!!!Du har startet mang en bra diskusjon her idag! Men jeg støtter deg...Heia Bergen! Bergen e BEST!!! Gi Oslo til svfenskene var jo en brukandes ide! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg syns heller at vi skal dele norge i 2...nord norge og sønorge...det hadde vært MYE bedre... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 "Oslo er et produkt av at sjøsyketabletten ikke ble oppfunnet før vår tid. Danskene hadde behov for å redusere sjøveien mellom sitt norske lydrike og København – altså anla Kristian IV en filial inne i den avkroken som Oslofjorden er." - Knut Tjønneland (1907-2002) Ordfører i Bergen 1953-1959. Kunne ikke sagt det bedre sjøl Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 oslofolk ville av oldtidens demokratiske grekere bli kalt "idiotos", ettersom de ikke tjener fellesskapet, men bare tenker på segselv. de grafser til seg alt hva de kan få, og er noe "fy-fy" så anmeldes det (dåvøy)! se på de såkalte "riksavisene": de er egentlig oslo-lokalnytt med lettkledde kjendiser og sport i bakseksjonen! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg vil konkludere med att allt nord for Sinsen er Sameland, mens Sørlandet er Halvdanske land og Østlandet er Halvsvensker. Eneste unntaket fra denne regelen er Oslo som er Apeland og kan gjerne doneres til det første landet som vil ha fylket. :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-08 12:49, skrev Anders Leipsland:Oslo er som kjent omkransa av akershus. Altså, vi må jo gi såpass at man kan kjøre fra oslo til åmål uten å måtte gjennom Norge. Derfor må selvsagt østfold og akershus også gis bort til svenskene :smile:Tror jeg skal sende en mail til senterpartiet jeg og be dem gjøre dette til en fanesak ved neste stortingsvalg :smile: Vell om jeg er så enig med deg i dette vet jeg ikke ,det er store forskjeller mellom Oslo og Akershus. Har vokst opp i Nittedal som er noen mil fra Oslo og der hadde vi ikke Bredbånd engang!! De har det nå ,men ikke noe sånn stor hastighet som de har i OSLO. Har dere tenkt på hvor mye Skatte intekter vi får i fra OSLO? Det er endel ,men en stor del av dette blir vell vekke når vi tenker på at alle bedrifter skatter til oslo. Selv om vi selger hele østlandet til Svenskene så vil det fortsatt komme folk på Qvarten siden det er mange som drar over grensen rimelig ofte. (Dog pga grensehandel) Jeg tror ikke så veldig mange i Oslo vil bytte skrifspråk og da kan Knud Knudsen som sikkert sitter oppe i himmelen og ser på oss blir rimelig irritert siden da blir en stor del av riksmålet hans fjernet. Så jeg synes Oslo og Akershus burde forbli norsk. Selv etter det har kommer fram endel Cons om akkurat det. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: vel det kan nok diskuteres. Men vi kastet ihvertfall ikke bort milliardær på opera :wink: stygt redd for at en del milliarder blir brukt på Brann! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg har endelig funnet ut hvorfor vi trenger Oslo. vi må jo ha et kombinert ****strøk og en narkostopp =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg