Gå til innhold

Hvorfor vi har Oslo...

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en mann klager på alt og alle. han klagde på meg fordi jeg gav han kritikk. jaja, vi må vel leve med sånne også. så lenge de holder seg innenfor retningslinjene, har vi vanlige brukere ingenting vi skulle ha sagt :sad:

hva var det denne tråden handlet om igjen? :grin: :razz:

Lenke til kommentar

I farten må vi ikke glemme de "bandittene" på østlandet som stadig vekk flyr over til svenskegrensen og legger milliarder av kroner igjen der, som egentlig tilhører oss nordmenn. Bare fordi de ikke aksepterer å betale det samme for sprit og kjøtt som resten av landet så pliktoppfyllende gjør. J*vla snyltere hel gjengen :smile:

Siden man er så glad i Sverige der fra før så hvorfor ikke gjøre svensker av seg hele gjengen :grin:

Lenke til kommentar

Kongen? Trenger vi den familien der da? Er jo bare en stor utgiftspost. Og Ari Behn? Nei send dem over til svenskene så har vi et par milliarder til som kan brukes mer fornuftig.

Hiv Bondevik og resten av Stortinget samme veien. Så kan vi ha en regjerning bestående av bl.a. Dan Hansen, Sir Hartge, K.Lura, A.Leipsland, fondus, borre, Sosohal, Kebab Gud m.m :grin:

Lenke til kommentar
Quote:

Dotten skrev (2002-09-18 22:35):

Kongen? Trenger vi den familien der da? Er jo bare en
stor
utgiftspost. Og Ari Behn? Nei send dem over til svenskene så har vi et par milliarder til som kan brukes mer fornuftig.

Hiv Bondevik og resten av Stortinget samme veien. Så kan vi ha en regjerning bestående av bl.a. Dan Hansen, Sir Hartge, K.Lura, A.Leipsland, fondus, borre, Sosohal, Kebab Gud m.m
:grin:

Ja det ville blitt intresant eller hva gutter. :grin:
Lenke til kommentar

"Oslo er et produkt av at sjøsyketabletten ikke ble oppfunnet før vår tid. Danskene hadde behov for å redusere sjøveien mellom sitt norske lydrike og København – altså anla Kristian IV en filial inne i den avkroken som Oslofjorden er."

- Knut Tjønneland (1907-2002) Ordfører i Bergen 1953-1959.

:lol: Kunne ikke sagt det bedre sjøl :lol:

Lenke til kommentar

oslofolk ville av oldtidens demokratiske grekere bli kalt "idiotos", ettersom de ikke tjener fellesskapet, men bare tenker på segselv.

de grafser til seg alt hva de kan få, og er noe "fy-fy" så anmeldes det (dåvøy)! se på de såkalte "riksavisene": de er egentlig oslo-lokalnytt med lettkledde kjendiser og sport i bakseksjonen!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-09-08 12:49, skrev Anders Leipsland:

Oslo er som kjent omkransa av akershus. Altså, vi må jo gi såpass at man kan kjøre fra oslo til åmål uten å måtte gjennom Norge. Derfor må selvsagt østfold og akershus også gis bort til svenskene :smile:

Tror jeg skal sende en mail til senterpartiet jeg og be dem gjøre dette til en fanesak ved neste stortingsvalg :smile:

Vell om jeg er så enig med deg i dette vet jeg ikke ,det er store forskjeller mellom Oslo og Akershus.

Har vokst opp i Nittedal som er noen mil fra Oslo og der hadde vi ikke Bredbånd engang!!

De har det nå ,men ikke noe sånn stor hastighet som de har i OSLO.

Har dere tenkt på hvor mye Skatte intekter vi får i fra OSLO? Det er endel ,men en stor del av dette blir vell vekke når vi tenker på at alle bedrifter skatter til oslo.

Selv om vi selger hele østlandet til Svenskene så vil det fortsatt komme folk på Qvarten siden det er mange som drar over grensen rimelig ofte. (Dog pga grensehandel)

Jeg tror ikke så veldig mange i Oslo vil bytte skrifspråk og da kan Knud Knudsen som sikkert sitter oppe i himmelen og ser på oss blir rimelig irritert siden da blir en stor del av riksmålet hans fjernet.

Så jeg synes Oslo og Akershus burde forbli norsk.

Selv etter det har kommer fram endel Cons om akkurat det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...