Gå til innhold

Hvorfor vi har Oslo...

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-09 10:30, Kjetil Lura skrev:

Quote:

Dan Hansen skrev (2002-09-09 04:10):

Stavanger? Drosjedrap og legionella ... tror ikke det nei ...

Ja det får du med på kjøpet. Bergen bra stavanger best

Vil ikke at hverken Stavanger eller Bergen skal være hovedstad og bli "ødelagt" i samme forstand som Oslo. Stemmer for Trondheim som hovedstad så kanskje den gudsforlatte, kjedelige byen kanskje blir LITT mer attraktiv (det skal ikke mye til :grin:

Så lenge vi kan sende Oslo til Sverige og kankjse gi Nord-Norge til samene i samme slengen, så er eg fornøyd :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Dotten på 2002-09-09 10:37 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 10:30, Kjetil Lura skrev:

Quote:

Dan Hansen skrev (2002-09-09 04:10):

Stavanger? Drosjedrap og legionella ... tror ikke det nei ...

Ja det får du med på kjøpet. Bergen bra stavanger best

Helt enig :smile: Stavanger må bli hovedstaden.

Kan ikke vi på HWN forumet starte opprør og kreve ny hovedstad :grin: )

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Vel som bergenser må jeg igjen si meg uenig i bergen som hovedstad. Vi har nok udugelige politkere her fra før. Gremmes med tanken på å få Bondevik, Stoltenberg og ikke minst Car Ivar som nærmeste nabo :grin:

Trondheim som hovedstad vil ha en positiv effekt på innvandringspolitikken. Med den byen som Norges ansikt utad vil ingen gidde å ta seg bryet verdt med å flykte hit :lol:

Vi får starte eget parti her inne. Oslo ut av Norge og bredbåndsutbygging i rukkedalen :smile: er foreløpige kampsaker. Noe mer? Vi kan for eksempel skrinlegge operaplanene og gi de Brann Stadion isteden til å gaule ut på :grin:

Lenke til kommentar

Jeg synes også at Brann skal få litt penger for å overleve. Bare gi klubben 10% av opera- budsjettet, så skal vi vinne serien i år. (slik som vi gjorde i 1963) :smile:

Jeg likte ikke det Jellyfish sa om at bergensere(generelt) stinker. Hvor i Bergen var du den tiden du var her?

Jeg synes hjembyen min er en av de mer sjarmerende byer. Koselige gater og vakker natur.

Dessuten skal Fløien oppgradere vognene i høst. Det kommer to flunka nye vogner! Jeg gleder meg til å reise opp på Fløien med de og spise en softis mens jeg ser nedover på den vakre byen.....

Bergen må ikke bli hovedstad, da vil byen etterhvert lide av samme skjebne som Oslo. narko og sånn (krig og fred og politikk og sånn :wink: )

For min del Trondheim få bli hovedstad. Jeg har ikke så mye til overs for Oslo hvertfall. Det er er grei by, men jeg kunne ikke tenke meg å bo der!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...