Simen1 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har Yahoo mail og 1 GB epostkonto, derav 910 MB ledig plass. På utgående epost vet jeg at vedlegg er begrenset til 10 MB (det står ikke noe om det er per fil eller alle filene per epost til sammen) Men på innkommende epost finner jeg ikke noe informasjon om begrensninger. Likevel avsenderen av en epost med et 80 MB vedlegg beskjed om at min epost ikke kan motta meldingen fordi kvota er full. Er det flere som har opplevd problemet? Er det noen av dere som har funnet ut om Yahoo skriver noe om det i det hele tatt? Eller utøver de bare denne grensa uten å si i fra om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har Yahoo mail og 1 GB epostkonto, derav 910 MB ledig plass. På utgående epost vet jeg at vedlegg er begrenset til 10 MB (det står ikke noe om det er per fil eller alle filene per epost til sammen) Men på innkommende epost finner jeg ikke noe informasjon om begrensninger. Likevel avsenderen av en epost med et 80 MB vedlegg beskjed om at min epost ikke kan motta meldingen fordi kvota er full. Er det flere som har opplevd problemet? Er det noen av dere som har funnet ut om Yahoo skriver noe om det i det hele tatt? Eller utøver de bare denne grensa uten å si i fra om det? 5352562[/snapback] Jeg har aldri hatt det problemet, men nå har jeg bytta til Gmail. Du kan få en invite av meg... Om du vil, men på selve spørsmålet har jeg ikke noe godt svar! Har du prøvd Wiki'en eller hjelpesiden? Det kan jo hjelpe deg litt... Sondre Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Det sto ingenting om begrensninger på hjelpesidene. Jeg sjekket wikipedia nå og det står "10MB attachments". Jeg trodde ikke at denne begrensningen gjalt inn også. Jeg får bare anta at jeg tok feil. Send gjerne invite på PM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det sto ingenting om begrensninger på hjelpesidene. Jeg sjekket wikipedia nå og det står "10MB attachments". Jeg trodde ikke at denne begrensningen gjalt inn også. Jeg får bare anta at jeg tok feil. Send gjerne invite på PM 5355193[/snapback] Da har du fått et eller to PM, tror jeg sendte to med et uhell Ellers så kan du jo stikke innom hjelpesiden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå