jegerenfisk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har hørt fra en fyr jeg kjenner (rimelig sikker kilde) at de folka som setter sammen xboxene har en fin hobby, nemmelig å lage modde sett til 360'en på fritida. Noen som har hørt om det samme og vet mer om dette? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Skjønner absolutt ikke hva du mener. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 siden xbox 360 ikke har blitt "cracket"/"hacket" enda, så finnes det ingen modchip. derfor er det ikke mulig å modde x360'n slik som det gikk med den gamle xbox'n. MEEEN du kan lakkere boksen din og du kan lage nye fronter hvis det er det du mener som modding av xbox360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg tror han hinter til at folka som sitter på samlebåndet og setter sammen Xbox 360ene driver å lager modchips til den på fritiden, ettersom de gjennom sin jobb på samlebåndet har all mulig inside info om hvordan den funker. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har hørt fra en fyr jeg kjenner (rimelig sikker kilde) at de folka som setter sammen xboxene har en fin hobby, nemmelig å lage modde sett til 360'en på fritida. Noen som har hørt om det samme og vet mer om dette? 5352554[/snapback] Tviler nok på at dette er tilfelle. "Rimelig sikre kilder" er som regel ikkje spesielt sikre, i alle fall ikkje visst dei heiter Ola og er 14 år. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 "Rimelig sikre kilder" er som regel ikkje spesielt sikre, i alle fall ikkje visst dei heiter Ola og er 14 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå