Gå til innhold

Hvilken LW spesialisering som rouge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk for elemental, fordi da kunne jeg lage helm of fire osv. Men jeg laga faktisk aldri noe mer enn helm of fire. Jeg begynte å farme instances på lvl 60, og fikk dermed bedre gear enn hva man kan lage som leatherworker. Droppet derfor leatherworking og gikk for engineer. Det lønner seg kanskje å gå for dragonscale, fordi da kan du bruke alle de black dragonscalene du får fra utallige UBRS runs til å lage ting du kan selge dyrt, men jeg tror at det er like greit å bare selge scalene.

Om du vil ha litt nytte ut av leatherworking så bør du kanskje enten gå elemental for å få helm of fire, eller tribal for å kunne lage devilsaur armor. Jeg vil tro at Devilsaur er det eneste du kan lage som du faktisk kommer til å bruke litt, siden settet er bedre en det meste av non-epic gear (Kanskje utenom legs fra Silithus raid bosses da).

Jeg anbefaler egentlig å droppe leatherworking, det er fullstendig unyttig etter hvert. Skinning/Engineer er en super kombo om du har litt (100g elns) til overs for å powerlevle engineering.

Edit: Jeg tror man kan tjene like godt på Skinning som på Mining, fordi Black Dragonscales går for 1g+ per scale, og da tjener du fort 20g+ på én UBRS run (Om du er god til å ninjaskinne da ^^)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Anbefaler tribal leatherworking. På skill-level 290 og 300 kan du lage henholdsvis devilsaur gauntlets og devilsaur leggings. Gir til sammen +2 % crit, +2 % hit chance, og en del attackpower. Mulig verdiene jeg skrev nå er feil, men you get the point. Dette er i hvert fall veldig ettertraktede ting på "min" server (lightning's blade).

Lenke til kommentar

For en rogue er helt klart elemental det beste!

Men syns personlig LW er no dritt! Har selv elemtal LW men har aldri brukt en dritt av det jeg kan lage annet en helm of fire...

Har tenkt til å bytte ut LW med engineering da der er mye koselig stuff som en rogue kan bruke for å klare seg bedre i PvP :)

Edit: Leste ikke hva Pug hadde skrevet men var ca det samme :p

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...