^warlock^ Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg prøvde og flashe biosen med et program som heter "winflash". Da fikk jeg en feilmelding. Da jeg startet maskina på nytt stod deb bare of peip. Har et MSI k7t-pro a med award BIOS. Har hørt at d skal gå an å fikse d. HVORDAN?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Ooooops... Hvis maskina henger seg under flashing av bios er du i "deep shit". Det beste er å gjøre det i dos, med en boot disk. vet ikke hvordan du kan få det tilbake... Mulig du må bytte bios-brikke... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 MSI har vel "bios recovery procedure" på de nyeste kortene sine. Se etter i manualen, står garantert der. Veit det står noe om det på MSI sine sider også. Biosen bør med andre ord ikke være øderlagt. -- Tommy H. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Biosen kan reddes ved å ta ut brikken og brenne inn en ny BIOS i n EEPROM-brenner (?). Mange elektronikkverksteder har en slik. Ta med brikken og en diskett med den nye BIOSen (ikke .ZIP-fila). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå