TigerBlack Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Tok dette bildet på Nellis AFB,Las vegas i høst. Syntes det ble ganske så pent med knallblå bakgrunn Canon 300D/BG-E1 + Canon 70-200 F4L @200 MM + noe crop resten av dataene har jeg ikke i hodet, men kan sjekke det opp etter nyttår. Noen som har noe invendinger + kritikk ? Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Trodde med en gang at det var noe du hadde tegna. Så ikke ut som et fotografi i det hele tatt, men når jeg ser litt nøyere etter så ser jeg jo at det er det;) tøft! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja det ser ut som han har tegnet det:). Men det var kult da!. Lenke til kommentar
Jens S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 det har et stærkt grafisk udtryk. Jeg kan ikke kritisere det udfra alm foto regler. Men det må kunne bruges et eller andet sted. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 takker Det er ett bilde, men det er tatt mot en knallblå bakgrunn som dere ser. Jeg vurderer å skrive dette ut å henge det på veggen. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 tøft bilde da! egentlig litt synd etter min mening at det ikke ble ett mer "realistisk" bilde... men men... ikke verst, ikke verst Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Syns det ser ut som noe som er "klipt og limt". Ser jo ut som flyene bare henger der på en merkelig måte. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Synes bildet har stort potensiale. Det eneste jeg har å sette fingeren på er komposisjonen. Bildet trenger mer luft i høyre bildekant. Det bryter med reglene for retning i bildet og blir litt framtungt. Det tilter litt, rett og slett. Siden det er en crop regner jeg med at det er raskt gjort å fikse på det. Ellers liker jeg bildet godt. Tilbake til klippebordet med samme bildet, så har du en fin julegave til noen for neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå