Passasjer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hallo! Jeg har lite eller ingen erfaring på dette området, og vil sette stor pris på om noen her kunne hjelpe litt Jeg har følgende: Gigabyte K8NF-9 hovedkort Socket 939 AMD Athlon 64 3500+ Arctic Cooling Silentium 1 Point of View GeForce 6600GT 2x512 TwinMOS RAM Western Digital Caviar Special Edition S-ATA 200GB Jeg skal bytte vifter på Grafikk-kort, Hovedkort og prosessor. På CPU har jeg fra før en Arctic Cooling Silencer Ultra, men vil allikevel bytte den ut. Jeg har sett litt rundt, og kommet fram til dette: Grafikk-kort: Zalman kjøler CPU: Zalman kjøler Hovedkort:En passiv Zalman Hva tror dere om dette? Passer det til de tingene jeg har? Og trenger jeg kjølepasta i tillegg? Håper på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du er 100% inne på godsakene! Vil veldig anbefale deg å kjøpe kjølerpasta(aka goop) i tillegg.(Artic silver 5?) Scotty Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Bra å høre Har tenkt å kjøpe en slik kjølepasta, Arctic Cooling 5. Passer alt forresten sammen? Hvis noen har tips til endringer, tar jeg gjerne i mot Takker for svar! EDIT: Står forresten på hjemmesiden deres at det følger med kjølepasta. Men jeg kjøper en Arctic Silver 5, sikkert bedre enn deres Endret 29. desember 2005 av FredericC Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) -CPU-kjøleren står at passer til hovedkortet ditt -GPU-kjøleren passer til (nesten) alle, så jeg vil nok tro at den passer til din også. -Vet ikke så mye innen chipsett-kjølere, så jeg skal ikke gi noe sikkert svar, men jeg vil tro det. Edit: Husk å være_Veldig_forsiktig når du setter på gpu-kjøleren. Det er veldig lett å gjøre skjermkortet defekt på dette, så du må ta alt sted-for-steg. Scotty Endret 29. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Det ser bra ut, da kjøper jeg kjølerne Takk for hjelpen, og jeg skal nok være forsiktig Fant noen fine små filmer på hjemmesiden til Zalman som ganske enkelt viser innstallasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå