OdinTheGod Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvorfor skjer dette? Når jeg bruker ACDsee blir de helt svarte feltene grønne. Og det er kun med det programmet. Om jeg bruker ett annet blir bildet helt bra... Jeg bruker bare ACDsee til billedbehandling. Jeg er uerfaren og er mest vant med dette programmet. Dette har jeg også lisens på.. Har kontaktet suport.. Men får jo aldri svar. Har reinstallert programmet samt grafikk drivere.. Dette skjedde bare plutselig.. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke alle på en gang da ;-) Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ikke alle på en gang da ;-) 5354671[/snapback] Nei.. Her var det ikke mye hjelp å få... Må være jula... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hva med å prøve et annet bilderedigeringsprogram da? Du får kanskje mer hjelp hvis du spør her. Endret 31. desember 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hva med å prøve et annet bilderedigeringsprogram da?Du får kanskje mer hjelp hvis du spør her. 5363415[/snapback] Bare litt surt at jeg har betalt for dette da... Men... Noe og anbefale? Noe som er like enkelt? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har liten erfaring med enkle bilderedigeringsprogrammer, bruker Photoshop. Gimp er jo ganske enkelt. Vis en blir vant til det. Og det er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå