waerg34g Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) holder på å snekre sammen en oppgradering av maskina mi, og er usikker på om jeg skal innkludere en ny psu. jeg har fra før ett chieftec dragon kabinett, tror det sitter en 350-360w psu i dette. komponentene jeg vi ha inn er: ASUS A8N-SLI Deluxe/Premium hovedkort ASUS Extreme N6600GT skjermkort Athlon64 3700+ prosessor 512*2 Kingston ValueRAM det sitter en WDSE 120GB disk i kassa, mulig jeg supplerer med en Hitachi T7K250 eller WDSE16 250GB disk. har også en cd-brenner og en dvd-rom fra LG, samt en Creative SB Live(ikke sikkert jeg gidder å sette i dette igjen) samt en floppy. kjører to vifter, den medfølgende samt en 80mm billigsak. bruker maskinen til alt mellom himmel og jord, men pusher den ikke så veldig. på forhånd takk edit: har tatt sorgene litt på forskudd, og prøvd å orientere meg litt i landskapet. har sålangt kommet opp med tre alternativer (i foreløpig prioritert rekkefølge) - MIST 500W 895,- (Microplex/Digital Impuls) - bZerk 500W 595,- (Microplex/Digital Impuls) - CoolerMaster RS-450 774,- (shg) mist'en har fått mye gode kritikker, men er endel dyrere da.. bZerk finner jeg lite om, og storebror på 550 til CM er visst ikke helt stabil på langvarig høy last Endret 29. desember 2005 av waerg34g Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kan med glede anbefale mist 500w, den er utrolig stille. Har selv vannkjøling, og hører ikke psu ved mindre jeg legger øret inntil! Om du må bytte psu er en annen sak, hvilket merke er det på psu'en du har nå? Chris Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Kan med glede anbefale mist 500w, den er utrolig stille. Har selv vannkjøling, og hører ikke psu ved mindre jeg legger øret inntil! Om du må bytte psu er en annen sak, hvilket merke er det på psu'en du har nå? Chris 5352474[/snapback] er ikke helt sikker, den fulgte med da jeg kjøpte kabinettet. (komplett, høsten 2002).. har ikke helt tilgang til baksiden på maskinen om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå