Dr3as Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Er vant til å kunne koble meg opp mot remote desktop hjem, kan være greit for enkelte ting. Har brukt windows xp pro corp en stund som jeg fikk av jobben men når jeg fikk meg nytt tvkort ble media center instalert isteden. Nå får jeg ikke logget inn over remote desktop lenger, er vist en begrensning på kontoen?? Jeg som virkerlig ikke har greid å satt det opp skikkelig eller er det faktisk slik at dette er buggy på media centeret dems? Lenke til kommentar
knalle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg bruker RDC mot MCE2005 og det fungerer fint, husker ikke om jeg måtte slå det på i "system properties"->"remote" først men det fungerer. Hvilken MCE bruker du? Pøv å slå av Media Centeret før du kobler opp fungerer det? k Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Bruker den norsk, med alle updates etc.. media centeret står ikke på og det er enablet.. hmm..merkelig.. får teste litt til seinere.. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 hvilken bruker er det du forsøker å logge på med remote, er brukeren medlem av remote desktop users? Har brukeren du skal benytte et passord? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 ja og ja.. hmm, dette virker merkelig.. fikk gjort det lokalt her hjemme uten problemmer.. får skjekke på jobb igjen i morgen.. Lenke til kommentar
knalle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sikkert domene trøbbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå