Tomle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hvilket program er å anbefale når det gjelder å fjerne reklame..? Har søkt litt rundt men ikke funnet noe bra. Har testet webwasher men synes det er tregt og litt ustabilt. Brukte lenge Atguard (det som nå er integrert i Norton). Det funker bra men fucker opp noe med Help and support center.. Norton har jeg ikke lyst til å installere.. Så noen bra forslag til lette og greie url filtre? Lenke til kommentar
outdated Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Firefox med Adblock Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ikke glem Adblock Filterset.G Updater så får du et filter som tar 99,9% av reklamen. Har brukt Filterset.G i 10-12 måneder nå, og det fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg vil rett og slett anbefale Admuncher, prøv det i en måned og om du er fornøyd er det vel anvendte penger å kjøpe seg lisens. Jeg har ikke sett en reklame siden jeg startet å bruke Admuncher, og programmet er enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Feilpostet, flyttet den til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå